|
کدخبر: 181191

نیسان آبی مانع مرگ این راننده شد! / عکس

سرهنگ محمد باقرپور، از تصادف بین نیسان با کامیون در بزرگراه آزادگان و از مصدوم شدن راننده نیسان در این حادثه خبر داد.

حوادث نیسان آبی مانع مرگ این راننده شد! / عکس

تصادف هولناک در تهران صبح امروز رخ داد. این تصادف هولناک که بین نیسان آبی و کامیون بود سبب زخمی شدن راننده نیسان شد. در این تصادف هولناک مرد تهرانی باید می‌مرد و معجزه سبب شد او در این تصادف هولناک کشته نشود. در این تصادف هولناک نیسان آبی از جلو تا شده بود ولی راننده آن زنده ماند.

سرهنگ " محمد باقرپور " ضمن بیان این خبر عنوان کرد: در ساعت ۰۷: ۴۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده جنوب به شمال بزرگراه آزاداگان قبل از پل خرازی، به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که وانت نیسان به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با یک دستگاه کامیون که در این محدوده در حال تردد بوده به شدت برخورد می‌نماید.

وی افزود: شدت حادثه به حدی بوده که نیسان پس از تصادف میان چرخهای کاموین رفته وراننده ان از خودرو به بیرون پرتاب و هر دو وسیله متوقف می‌گردند.

تصادف+شدید+نیسان+با+کامیون1

وی بیان کرد: تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن‌سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راننده پراید به بیمارستان منتقل شد.

رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این حادثه گفت: در این تصادف راننده نیسان به علت عدم رعایت فاصله طولی مقصر در این حادثه می‌باشد.

باقرپور بیان کرد: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در هنگام رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از سرعت و سبقت مخصوصا در بزرگراهها جدا خودداری نموده در هنگام رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها