|
کدخبر: 181166

سلاخی جوان تهرانی در جواب چشم تو چشم!

۳ اراذل و اوباش معروف در پارک گلستانه منطقه شهرک ولیعصر جوان ۲۵ ساله را با ضربات چاقو سلاخی کردند.

حوادث سلاخی جوان تهرانی در جواب چشم تو چشم!

قتل خونین پسر جوان در پارک گلستانه محله شهرک ولیعصر رقم خورد. قتل خونین این جوان تهرانی با ۷ ضربه چاقو رقم خورد. این قتل خونین در درگیری اراذل و اوباش معروف شهرک ولیعصر صورت گرفت و این قتل خونین فقط به خاطر یک نگاه چشم تو چشم به وقوع پیوست.

 ساعت ۱۰ شامگاه دوشنبه ۳۱ خرداد ماه امسال بود که مردم در پارک گلستانه شهرک ولیعصر با صدای درگیری دسته جمعی چند جوان به سمت آنها رفتند و وقتی به نزدیکی محل درگیری رسیدند با پسر جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند.

پسر جوان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد که به کمک مردم به بیمارستان غیاثی منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان این جوان به نتیجه نرسید.

قتل خونین پسر جوان در پارک گلستانه

همین کافی بود تا ماجرای قتل پسر جوان در پارک گلستانه به بازپرس ویژه قتل مخابره شود و در ادامه تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات میدانی و رسیدن به سرنخ‌های پلیسی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که جوان ۲۵ ساله در پارک مشغول تفریح بود که با ۳ اراذل و اوباش معروف محله شهرک ولیعصر چشم تو چشم می‌شود و همین باعث شروع درگیری بین آنها می‌شود که در این درگیری ۳ شرور جوان پسر جوان را هدف ۷ ضربه چاقو قرار داده و پس از زمینگیر شدن پسر جوان با سرعت از محل فرار می‌کنند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری مرگبار در پارک گلستانه محله شهرک ولیعصر در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و جسد پسر جوان نیز به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر