|
کدخبر: 181158

جزییات حمله ناموفق به واکسن سازی برکت

ظاهرا حمله پهپادی دشمنان ایران به مجموعه دارویی برکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام که درصدد تولید واکسن کروناست، ناموفق باقی ماند.

واکسن برکت که قرار است وارد بازار شود به خط تولید انبوه رسیده است و شنیده ها حاکی از آن است که امروز به واکسن برکت و مجموعه واکسن سازی برکت حمله پهپادی شده است. این حمله پهپادی به واکسن سازی برکت توسط دشمنان صورت گرفت که ناموفق بود و در این عملیات خرابکارانه ناکام ماندند.

حمله پهپادی دشمنان ایران به مجموعه دارویی برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمام امام مستقر در کردان کرج با شکست مواجه شد. طبق شنیده‌ها یک پهپاد قصد حمله به مجموعه دارویی زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام را داشته که این حمله ناموفق بوده و گویا نقطه مجاور این مجموعه هدف حمله قرار گرفته که هیچ آسیبی به دنبال نداشته است.

شرکت دارویی برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام از سال گذشته ساخت واکسن کووایران را آغاز کرده و با طی موفق مراحل تست حیوانی و انسانی توانست مجوز اضطراری برای تزریق فراگیر را بگیرد.

منبع: رکنا

  • ح ر ارسالی در

    ممکن است این اتفاق صورت گرفته باشد ولی ا ز طرف به اصطلاح دشمنان بعید است، چرا که حمله به مراکز درمانی و دارویی خط قرمزی ا ست که همه بر آن اتفاق نظر دارند.

  • حزب مردم ارسالی در

    تا این دولت و دولتمردانش انشالله به خواست خدا برکنار نشود احتمال هر گونه خرابکاری را در داخل باید پیش‌بینی کرد و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و مردمی بیشتر باید مواظب این طیف غربگراها در داخل باشیم و انشاءالله با روی کار آمدن دولت جدید و شروع بکارش هر چه سریعتر باید تمام ارگانها و تمام ادارات باید پاکسازی انسانی شوندو یک انقلاب اساسی در داخل ادارات و ارگانها شود و ملاحظه هیچ چیزی را نباید بکنند چونکه ریشه های نفوذ در داخل را باید از ریشه خشکانید والسلام

  • رضا ارسالی در

    خوشبختانه نگرانی دراین موردنیاز خیالتان راحت باشه حتماحتما نیروهای امنیتی مسئول صبح جمعه باخبر میشن علی برکت الله

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها