|
کدخبر: 181064

بازداشت ساقی کرمان به جرم قتل!

مشروبات الکلی در کرمان باعث مرگ ۴ نفر شد. عامل فروش این مشروبات الکلی در کرمان دستگیر شد. از مخفیگاه متهم مشروبات الکلی زیادی کشف شد.

حوادث بازداشت ساقی کرمان به جرم قتل!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دراین باره گفت: این فرد، اقدام به تهیه مقادیری مشروبات الکلی و توزیع در برخی مغازه‌های شهر کرمان در قالب یکی از برندهای ماءالشعیر کرده بود که به دنبال آن چهار نفر جان باختند و تعدادی نیز مسموم شدند که پزشکی قانونی استان نیز این موضوع را تایید کرد.

بازداشت عامل فروش مشروبات الکلی مرگبار در کرمان

قاضی دادخدا سالاری افزود: همچنین این موضوع در دستور کار قاضی ویژه قتل عمد و پلیس آگاهی قرار گرفت و در نهایت متهم اصلی دوشنبه شب گذشته دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان نیز در این باره گفت: در پی مرگ مشکوک یک زن و یک مرد درهفته اخیر و ارجاع پرونده قربانیان به پزشکی قانونی، مشخص شد این افراد بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی فوت کرده‌اند.

سرهنگ حسن پور افزود: این افراد، مشروبات الکلی را از یکی از مغازه‌های سطح شهر به عنوان نوشیدنی خریداری کرده بودند که پس از بازجویی از فرد مغازه دار، فروشنده اصلی این مشروبات شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم به صورت غیرقانونی اقدام به خریداری الکل ۹۷ درصد و پلمب مشروبات و برچسب زنی روی آنها می‌کرد که با هوشیاری ماموران آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر