|
کدخبر: 174541

یک بزمجه ساختمانی در ورامین را به هم ریخت

ورود ناگهانی بزمجه‌ بزرگ در یکی از مجتمع‌های مسکونی پیشوا همه را به وحشت انداخت.

بزمجه بزرگ وارد یک ساختمان مسکونی در پیشوا شده و ساکنان با ترس و وحشت از این حیوان رو به رو شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات امینی شهرداری پیشوا از زنده‌گیری یک بزمجه در یکی از مجتمع‌های مسکونی شهرستان خبر داد.

مجید اصغری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا اظهار کرد: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ در شهرک آژینه شهرستان پیشوا مبنی بر مشاهده یک حیوان خزنده بزرگ در یکی از خیابان‌های اصلی در نزدیکی مجتمع مسکونی اعلام وضعیت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم عملیاتی از سازمان آتش‌نشانی شهرداری پیشوا به محل مورد نظر اعزام شد که با تجمع افرادی روبه‌رو شد که قصد داشتند با به دام انداختن و روش‌های غلط به این خزنده آسیب برسانند که خوشبختانه با حضور به موقع عوامل آتش نشانی موفق به این کار نشدند.

ورود بزمجه به ساختمان مسکونی / در پیشوا رخ داد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا ادامه داد: تیم عملیاتی به محض رسیدن افراد را متفرق کرد و با یک بزمجه کوهی بالغ روبه‌رو شد که به دلیل گرسنگی و یافتن جفت خود منجر ورود به مجتمع مسکونی شده بود که باتوجه به روش‌های خاص زنده گیری موفق شدند این گونه خزنده بی‌آزار را بگیرند و با هماهنگی‌های لازم آن حیوان تحویل اداره حفاظت محیط‌زیست شد تا به محل زندگی خود برگردد.

اصغری عنوان کرد: از تمام شهروندان تقاضا داریم با مشاهده چنین صحنه‌هایی از آزار و اذییت پرهیز کنند و اینگونه موارد را به سازمان آتش نشانی و حفاظت محیط‌زیست گزارش دهند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها