|
کدخبر: 174531

اراذل مسلح تهران دستگیر شدند!

زورگیران خشن که در مسعودیه تهران باعث ناامنی شده بودند در مخفیگاهشان دستگیر شدند و از خانه آنها اسلحه کلت کمری به‌دست آمد.

 

 سرهنگ ایرج ارسلانی رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه گفت: در پی وقوع یک فقره زورگیری گوشی تلفن همراه شهروندان با استفاده از سلاح سرد در محله مسعودیه، تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از متهمان که با ایجاد رعب و وحشت تلفن همراه مال باخته را سرقت کرده بودند، به‌دست آوردند.

بازداشت زورگیران خشن

رئیس کلانتری مسعودیه تصریح کرد: ماموران پلیس در گام بعدی خود پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه زورگیران را در مخفیگاهشان در محله مسعودیه بازداشت و روانه کلانتری ۱۵۷ مسعودیه کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در مخفیگاه زورگیران یک قبضه کلت کمری به همراه تیر جنگی و یک قبضه چاقو کشف و متهمان در بازجویی‌ها صراحتا به جرم اعتراف کردند.

سرهنگ ارسلانی در پایان با اشاره به اینکه کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار قرار دارد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها