|
کدخبر: 174177

مراسم جالب تدفین سگ هندی / فیلم

صاحب یک سگ پس از مرگ او برایش مراسم تشییع جنازه بسیار مفصلی برگزار کرد.

حوادث

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئوی برپایی مراسم تشییع جسد یک مرد هندی برای سگ خود!

صد‌ها نفر در مراسم تشییع جسد سگ

«نارِش ساه»، یک مردمحلی اهل روستای ساماستیپور در ایالت بیهار که از مرگ سگ خود بسیار اندوهگین بود تصمیم گرفت تا برای این حیوان یک مراسم تشییع برپا کند. این مرد هندوستانی به پاس سال‌ها وفاداری و خدمت سگ محبوبش «تونی» یک مراسم ویژه تشییع جسد برپا و صد‌ها نفر را به این مراسم دعوت کرد. در حالی که جسد این سگ روی یک گاری قرار گرفته و روی آن گل ریخته شده و حلقه‌های گل قرار داده شده بود توسط شرکت‌کنندگان تا محل خاکسپاری حمل و بدرقه شد.

مرگ سگی که محافظ روستا بود

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است شرکت‌کنندگان را در حال تشییع جسد این سگ نشان می‌دهد. در پایان جسد این سگ در کناه رودخانه بایا به خاک سپرده شد. نارِش ساه که یک پزشک محلی است حدود ۱۲ سال پیش این سگ را خریداری کرده بود و این سگ به نوعی یکی از اعضای خانواده‌اش به شمار می‌رفت. ساه که از مرگ سگ خود بسیار اندوهگین بود گفت که سگ او تنها یک سگ نبود بلکه یک محافظ برای او، خانواده‌اش و روستا به شمار می‌رفت

 

منبع: رکنا

ارسال نظر