|
کدخبر: 173078

سلطان شمشیر تهران بازداشت شد + فیلم

پسر جوان ۲۳ساله به جرم خرید و فروش سلاح سرد در خیابان مولوی تهران بازداشت شد.

حوادث

رفت و آمد مشکوک اشرار و معتادین در مغازه فروش لوازم آشپزخانه در خیابان مولوی تهران پلیس را مشکوک کرده بود.ماموران پلیس با زیرنظر گرفتن فروشگاه به سرنخ های مهمی درباره خرید و فروش سلاح سرد رسیدند.

ماموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی و با شگرد های خاص پلیسی متصدی فروشگاه را پس از چند روز شناسایی کردند و متوجه شدند که او به همین جرم چند وقت پیش بازداشت شده بود.

درگام بعدی، ماموران انتظامی پس از اخذمجوز قضایی در یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری متصدی ۲۳ساله فروشگاه لوازم آشپزخانه شدند و در این عملیات مامواران پلیس ۲۷۰ قبضه سلاح سرد شمشیر و چاقو را در انبار فروشگاه کشف کرند.

در ادامه متهم ۲۳ساله  در بازجویی ها با ابراز ندامت و پشیمانی صراحتا به جرم خود اعتراف کرد.

گفتگو با فروشنده سلاح سرد در خیابان مولوی تهران

جوان ۲۳ساله ماجرای بازداشت خود را اینگونه بیان کرد:«۲۳سال دارم و برای دومین بار است که بازداشت می‌شوم.من فروشنده فروشگاه هستم و چاقو هارا در زیر زمین نگهداری می‌کردم.»

متهم ۲۳ساله ادامه داد:«چاقو و شمشیر هارا معمولا معتادین و اشرار از من خریداری می‌کردم. در فروشگاه نشسته بودم و که توسط ماموران پلیس بازداشت شدم.»

جوان بازداشت شده در ادامه گفت:«بعد از آخرین باری که به همین جرم بازداشت شدم، تعدادی سلاح سرد در انبار باقی مانده بود که شروع به فروش آنها کردم که در حال حاضر پشیمانم.»

بنابراین گزارش پرونده متهم پس از اعترافاتش جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها