|
کدخبر: 171062

لامبورگینی گران قیمت در آتش‌سوخت!

لامبورگینی سال پیش تعداد ۴۳۹۱ دستگاه شاسی‌بلند اوروس را به فروش رساند. بدون هرگونه تعجبی اوروس محبوب‌تر از اوراکان و آونتادور ظاهر شده و فروش آن بیش از فروش ترکیبی دو سوپر اسپورت یاد شده بوده است.

حوادث لامبورگینی گران قیمت در آتش‌سوخت!

لامبورگینی سال پیش تعداد ۴۳۹۱ دستگاه شاسی‌بلند اوروس را به فروش رساند. بدون هرگونه تعجبی اوروس محبوب‌تر از اوراکان و آونتادور ظاهر شده و فروش آن بیش از فروش ترکیبی دو سوپر اسپورت یاد شده بوده است. البته یکی از این اوروس‌ها دیگر در جاده‌ها حضور ندارد زیرا مالک این اوروس مشکی مات شاهد سوختن کامل آن در بزرگراهی در تایوان بوده است. این حادثه هولناک ۲۷ آوریل در بزرگراه ملی شماره ۱ رخ داده و مالک ناگهان شاهد بالا آمدن شعله‌های آتش از زیر خودرو بوده است.

طبق گفته رسانه‌های محلی، راننده سریعاً از خودرو خارج شده اما خود اوروس در عرض چند دقیقه کاملاً سوخته و شناسایی آن امکان‌پذیر نیست. یکی از رانندگان دیگر حاضر در محل حادثه با آتش‌ خاموش‌کن به دنبال خاموش کردن آتش بوده اما کار از کار گذشته و این قدبلند اسپورت و خوش‌ترکیب دیگر به تلی از خاکستر بدل شده است.

آتش_گرفتن_لامبورگینی (2)

مالک ۲۹ ساله اوروس تنها هشت ماه پیش خودروی خود را تحویل گرفته بود. در ابتدا او دلیل آتش‌سوزی شاسی‌بلند پرفورمنس خود را نمی‌دانست اما پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط اداره آتش‌سوزی گفته شده که دلیل آن مشکلی برقی بوده است.

گفته شده در بخش عقب و راست خودرو اتصال کوتاهی رخ داده و آتش‌سوزی رخ داده نهایتاً به باک سوخت رسیده است. ویدئوی ضبط شده توسط افراد دیگر نشان دهنده جریان حادثه و گرفتار شدن اوروس در شعله‌های آتش می‌باشد.

لامبورگینی اوروس در تایوان نرخ ۹.۹۹ میلیون دلار معادل حدود ۳۵۸۴۰۰ دلار امریکا دارد.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها