|
کدخبر: 169081

انبار شیشه در شهرزیبا سوخت / عکس

انبار شیشه اتومبیل بامداد امروز در شهرزیبا در آتش سوخت.

حوادث انبار شیشه در شهرزیبا سوخت / عکس

انبار شیشه ماشین در شهرزیبا در بامداد امروز دچار حادثه شد و در آتش سوزی سوخت.

شاهدان با دیدن شعله‌های آتش و دود فراوانی که از یک ساختمان به آسمان برمی خاست، سراسیمه در ساعت ۳ بامداد امروز با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و تقاضای کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۷ و ۷۴ به همراه خودروهای پشتیبانی را به محل حادثه واقع در شهرزیبا، خیابان مرادی روانه کرد.

علیرضا حیاتی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور پیدا کرده بود، درباره جزییات این آتش سوزی گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد که انباری به مساحت ۱۰۰ متر مربع مملو از شیشه انواع خودرو و نیز کارتن به همراه یک دستگاه لودر کوچک ویژه جابه‌جایی وسایل(بابکت) که در داخل انبار بود، دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به خروج دود و آتش زیاد از قسمت‌های مختلف انبار به بیرون، افزود: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، عملیات خود را شروع کرده و با استفاده از چندین رشته لوله آبرسانی اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند و گروه دیگری از آتش نشانان نیز به طور همزمان پس از قطع جریان برق و گاز انبار، عملیات جست‌وجو برای یافتن افراد محبوس شده را انجام دادند.

حیاتی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده درحال‌حاضر توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را مهار و خاموش کرده و همچنین از سرایت آن به اطراف ممانعت به عمل آوردند.

این افسر آماده آتش نشانی با بیان این که دراین حادثه، هیچ کس آسیب جانی ندید، اضافه کرد: آتش نشانان در پایان عملیات خود، دود و محصولات آتش را توسط فن‌های قوی از داخل انبار به بیرون تخلیه کردند

آتشسوزی_انبارشیشه (3)

آتشسوزی_انبارشیشه (2)

آتشسوزی_انبارشیشه (1)

منبع: رکنا

ارسال نظر