|
کدخبر: 168758

گرگ ها آرامش پلیس طالقان را برهم زدند

در حمله چند قلاده گرگ گرسنه به گله گوسفندان در طالقان، ۴ راس گوسفند تلف و ۳۰۰ راس از آنها مفقود شدند.

سرهنگ " سید صالح بذرگری" با اعلام جزییات این خبر بیان کرد: در پی اعلام گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمله چند قلاده گرگ به گله گوسفندان در دامنه ارتفاعات کوه‌های طالقان و مفقود شدن تعداد ۳۰۰ راس گوسفند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ طالقان برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی اظهارکرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یکی از دامداران روستایی در طالقان پس از آن که گوسفندان خود را برای چرا به ارتفاعات کوه ارژنگ برده، گله وی مورد حمله چند قلاده گرگ قرار گرفته که در این حادثه ۴ رأس گوسفند تلف و ۳۰۰ رأس دام نیز ناپدید شدند.

پیدا شدن ۳۰۰ راس گوسفند

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: ماموران وظیفه شناس بلافاصله عازم ارتفاعات کوه ارژنگ که یکی از مرتفع‌ترین کوههای منطقه البرز مرکزی است شده و پس از ۳ ساعت جست‌وجو، ۳۰۰ رأس از گوسفندان را که از ترس گرگ‌ها رمیده و به ارتفاعات پناه برده بودند کشف و به مال باخته تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان با بیان این که تلاش ماموران در یافتن دام‌های مفقود شده موجب رضایت مالک دام‌ها و قدردانی وی از این عمل پلیس شد، اظهارکرد: صاحبان احشام و دامداران عزیز با توجه به احتمال حمله حیوانات وحشی، دام‌های خود را در مکان‌های امن نگهداری کنند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر