|
کدخبر: 167498

کشف ۷۰۰ لیتر مشروبات الکلی در گنبدکاووس

فرمانده هنگ مرزی اترک از کشف و ضبط محموله مشروبات الکلی با تعامل عملیاتی و اطلاعاتی مرزبانان این یگان با انتظامی شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

سرهنگ محمد باقر نجفی نژاد بعدازظهر چهارشنبه اظهارکرد: طی هدایت اطلاعاتی معاونت اطلاعات مرزبانی استان و در پی کسب اخبار واصله مبنی بر ورود مقادیری مشروبات الکلی بلافاصله موضوع در دستورکار معاونت اطلاعات ودسته اطلاعات رزم این یگان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی اترک افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و بررسی همه جانبه موضوع و با تعامل کارکنان اطلاعات انتظامی شهرستان گنبد کاووس، منطقه تحت پوشش کامل قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این ماموریت مشترک، متخلفان شناسایی و تحرک آنها کاملا تحت نظر بود و افراد مذکور به محض مشاهده نیروهای ناجا عرصه را بر خود تنگ دیده و چاره‌ای جزء تسلیم در برابر قانون را نداشتند.

نجفی نژاد بیان کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو، مقادیری زیادی مشروبات الکلی توقیف و چهار متهم هم در این راستا دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی دقیق به عمل آمده از قاچاقچیان ۵۹۲ قوطی و ۱۷۴ بطری مشروبات خارجی و همچنین ۳۰۰ لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز کشف شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک خاطرنشان کرد: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی وتعامل سازنده با نهادها و ارگانهای دولتی دخیل در امنیت با جدیت تمام تلاش خود را برای کنترل کامل نوار مرز به طور شبانه روزی جهت آسایش مرزنشینان به عمل خواهند آورد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر