|
کدخبر: 166616

عامل آتش سوزی ۵ میلیاردی دیباجی دستگیر شد!

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از بازداشت عامل آتش‌‌زدن چهار دستگاه خودروی سواری در خیابان دیباجی خبر داد.

سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر بازداشت عامل آتش زدن چهار دستگاه خودرو در شمال تهران، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: روز گذشته در پی دریافت شکایتی درباره آتش‌سوزی چهار دستگاه خودروی سواری در خیابان دیباجی، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارگروهی از مأموران پایگاه سوم این پلیس و مأموران کلانتری ۱۲۴ قلهک برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش‌سوزی و پیگیری علت و انگیزه آتش‌سوزی تشکیل و تحقیقات تخصصی در این رابطه آغاز شد.

وی با بیان اینکه در بازدید از خودروها عمدی بودن آتش‌سوزی محرز شد، اضافه کرد: پس از بررسی تصاویر دوربینهای مداربسته و انجام تحقیقات میدانی، عامل آتش‌سوزی خودروها شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اینکه متهم بلافاصله پس از آتش‌سوزی از محل متواری شده بود، تلاش برای دستگیری متهم ادامه یافت تا اینکه پس از ۲۴ ساعت تلاش شبانه‌روزی متهم در حال پرسه‌زنی در حوالی محل آتش‌سوزی شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

ذوالقدری با اشاره به اینکه در پی آتش‌سوزی صورت‌گرفته پنج میلیارد ریال به شهروندان خسارت وارد شده است، گفت: متهم طبق دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و بررسی علت این آتش‌سوزی در اختیار مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ قرار دارد.

 

منبع: پویا

ارسال نظر