|
کدخبر: 163759

پشت پرده قتل عام خانوادگی در اهواز

روز گذشته مرد اهوازی اقدام به قتل عام اعضای خانواده‌اش کرد و سپس دست به خودکشی زد. انگیزه او از این جنایت چه بود؟

حوادث پشت پرده قتل عام خانوادگی در اهواز

روز گذشته مرد اهوازی اقدام به قتل عام اعضای خانواده‌اش کرد و سپس دست به خودکشی زد. انگیزه او از این جنایت چه بود؟ اختلافات مالی با دو همسر، انگیزه فائز از قتل عام بود.

پیامک پشت پیامک و تهدید پشت تهدید! این شروع داستان جنایت هولناک فائز بود که برادرانش آن را جدی نگرفتند. شاید فکرش را هم نمی‌کردند که فائز صبح روز شانزدهم فروردین بالاخره تهدیدش را عملی کند. کلاشینکف را بردارد و به خانه دایی خود در شیبان اهواز برود که از قضا دایی او پدر زن سابقش هم بود. فائز کربلاوی اهل خانه را به رگبار بست.دایی و زن دایی و دو پسر دایی خود را کشت. جعفر کربلاوی ۶۵ ساله، جسیمه جمیلی ۶۰ ساله، عبدو کربلاوی ۴۵ ساله نابینا، ثمین کربلاوی ۳۳ ساله اسامی قربانیان سکانس اول این جنایت بود. اما ماجرا به همین جا ختم نشد.

فائز کربلاوی فرزند خودش را هم کشت

قاتل بعد از به قتل رساندن چهار نفر از اعضای خانواده خود این بار راهی شهرستان کارون شد و به خانه پدر همسر دوم خود رفت. در منزل آنها هم همسر خود و پدر و مادر همسرش را به رگبار بست و کشت. اما شاید دردناک‌ترین اتفاق این فاجعه، کشته شدن پسر ۹ ساله فائز به‌دست پدرش است. فائز بعد از اینکه با شلیک‌های مرگبار چهار نفر دیگر را هم به قتل رساند، این بار با خودکشی به این قتل عام پایان داد.

انگیزه عامل قتل عام اهواز چه بود؟

پسرعموی فائز کربلاوی در مورد علت این اقدام فائز اینطور توضیح داد: «همسر اول فائز دختر دایی او بود که از او شش فرزند دارد. آنها از سال‌ها قبل با هم اختلاف ودرگیری داشتند. حتی یک بار از هم جدا شدند اما دوباره فائز به خواستگاری او رفت و با هم عقد کردند که باز هم به مشکل برخوردند. همسر فائز از او شکایت کرده بود و او را به زندان انداخت. دقیق نمی‌دانم که موضوع شکایتش مهریه بود یا نه اما می‌دانم پای مسائل مالی وسط بود. می‌گفت همسرم مالم را برده است.بعد که از زندان آزاد شد گرفتار اعتیاد شد. شاید این اواخر ترک بود اما قبلا مواد مخدر مصرف می‌کرد.»

او در ادامه گفت: «فائز با خانواده همسر اولش اختلاف شدید داشت.اما وقتی ازدواج مجدد کرد با خانواده همسر جدیدش هم مشکل پیدا کرد که این بار هم اختلافشان بر سر مسائل مالی بود. همسردومش فامیل نبود و از طائفه دیگری بود. او از فائز یک پسر ۹ ساله داشت که در جریان این حادثه، فائز او را هم به قتل رساند.»

مرد اهوازی به برادرانش گفته بود آدم می‌کشم!

پسرعموی قاتل در آخر گفت: «فائز راننده کامیون بود و مکانیکی می‌کرد.اما مشکلات مالی‌اش با همسرانش باعث شد دست از این کارها بکشد و سوپر مارکت باز کرده بود.او با مادر و یک برادرش زندگی می‌کرد چون خانه نداشت. بارها به برادرانش گفته بود از اینکه همسرانش مالش را برده‌اند عصبانی است و می‌خواهد آنها را بکشد.حتی امروز هم به آنها پیامک زده بود و گفته بود می‌خواهد خانواده دایی‌اش رابکشد.اما کسی فکرش را نمی‌کرد که او این حرف‌ها عملی کند.»

مهدی کربلاوی در آخر گفت: «همین چند روز قبل فائز به همراه پسر ۹ سال‌هاش که به قتل رسانده است، برای عید دیدنی به خانه ما آمد.فرزندش با بچه‌های من بازی کرد و خوش بودند.باورم نمی‌شود که حالا آن بچه مرده است.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها