|
کدخبر: 161756

کشف راز قتل مرد جوان توسط این زن

زن خائن در ساوه به جرم قتل شوهرش بازداشت شد و همدستان خود را نیز لو داد.

حوادث کشف راز قتل مرد جوان توسط این زن

جسد سوخته مرد ساوجی راز یک جنایت را با خود به همراه داشت که این قتل رازآلود پس از یکسال برملا شد.فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف راز قتل مرد جوان ساوجی در عملیات دستگیری سه نفر از عاملان این قتل خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ " علی اکبر عیسی آبادی" در تشریح جزئیات این خبر گفت : در اواخر بهمن ماه پارسال زن جوان به پلیس اگاهی شهرستان ساوه مراجعه و اعلام کرد همسرش از شب قبل با خودروی خود از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده است که باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع، تحقیقات برای یافتن مرد جوان آغاز شد.

وی افزود : با آغاز تحقیقات پلیس در همان ساعت ابتدای گزارش ناپدید شدن فرد مورد نظر ، خودروی مرد جوان در حالی که ظاهرا" بر اثر برخورد با ستون های پل کنار جاده دچار حریق شده بود شناسایی و جسد سوخته مرد در آن کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: با ادامه تحقیقات صورت گرفته و تلاش شبانه روزی ماموران در بررسی صحنه جرم ، احتمال وقوع قتل مرد جوان قوت گرفت.

سرهنگ عیسی آبادی افزود : در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد مرد قبل از سوختگی دچار خفگی شده است که بلافاصله همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر شد و به قتل همسر خود با همدستی یک زن و مرد اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدستان همسر مقتول گفت : هر سه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها