|
کدخبر: 144298

خبرهای جدید از سرنشینان شناور واژگون شده خوارزم

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تلاش گسترده تیم‌های جست‌وجو جسد یکی از سرنشینان لندینگ کرافت واژگون شده پیدا شد.

حوادث خبرهای جدید از سرنشینان شناور واژگون شده خوارزم

اسماعیل مکی زاده، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس از گذشت سه روز از واژگون شدن لندینگ کرافت خوارزم در آب‌های خلیج‌فارس (حوالی جزیره لارک) صبح امروز جسد یکی از ۷ سرنشین مفقود شده این شناور در آب‌های محدوده جزیره قشم پیدا شد.

مکی زاده با اشاره به اینکه جسد پیدا شده برای شناسایی به دستگاه‌های مربوطه تحویل داده شد، افزود: تیم‌های جست‌وجو و نجات دریایی متشکل از نیروی دریایی سپاه، نیروی دریایی ارتش، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنان در حال جست‌وجو برای پیدا کردن ۶ سرنشین دیگر این شناور هستند.

لندینگ کرافت خوارزم حامل ۱۵ دستگاه بیل مکانیکی روز جمعه ۵ دی از بندر شناص کشور عمان عازم بندرعباس بود، که در حوالی جزیره لارک دچار حادثه شد و ۷ سرنشین آن مفقود شدند که تاکنون جسد یک نفر پیدا شده است.

۶ نفر از سرنشینان شناور غرق شده خوارزم به نام‌های محمد عسکری زاده، فرزاد غلام رضایی، ستار صفری سکل، مصطفی بهادری، یاسر مانع بو حمیدی و موید عبدلیان پور ایرانی هستند و یک نفر نیز (اجین جانسون) تبعه کشور پاکستان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر