|
کدخبر: 140960

سحر تبر به ۱۰ سال حبس محکوم شد

فاطمه خویشند معروف به سحرتبر گفت: «در دادگاه محاکمه شدم و قاضی من را به تحمل ده سال حبس محکوم کرده است.البته حکم صادر شده قابل اعتراض بود و من اعتراض کردم.»

حوادث سحر تبر به ۱۰ سال حبس محکوم شد

کمتر کسی است که اهل فضای مجازی و گشت زنی در اینستاگرام باشد و نام سحرتبر به گوشش نخورده باشد. سحر تبر دختر جوانی است که صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به دلیل گریم‌های ترسناکش دنبال کننده‌های زیادی پیدا کرده بود.اما بعد از مدتی فعالیت در اینستاگرام، همین صفحه و فعالیت هایش برای سحر تبر دردسرساز شد و توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

فاطمه خویشند معروف به سحرتبر گفت: «در دادگاه محاکمه شدم و قاضی من را به تحمل ده سال حبس محکوم کرده است.البته حکم صادر شده قابل اعتراض بود و من اعتراض کردم.»

سحر تبر در ادامه گفت: «چهار اتهام به من وارد شده بود که از دو اتهام تبرئه شدم. دلم نمی‌خواهد عناوین اتهامم حرفی بزنم چون امیدوارم مورد عفو قرار بگیرم.»

سحر تبر کیست و چرا معروف شد؟

سحر تبر یا فاطمه خویشوند، دختری متولد ۲۶ خرداد سال ۱۳۸۰ است که سیکل دارد و تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده و طبق آنچه در برنامه ۲۰: ۳۰ پخش شد، پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند و با مادرش زندگی می‌کرد.

شهرت «فاطمه خویشوند» به خاطر عکس‌ها و فیلم‌های عجیب و غریبی است که از خود در اینستاگرام منتشر می‌کرد و سحر تبر نامی است که او برای خود در اینستاگرام برگزید.

در تصاویر سحر تبر گریم، فوتوشاپ و عمل‌ جراحی مشهود است؛ آن هم اعمال جراحی نامتعارفی که توسط یک پزشک جراحی زیبایی انجام شده و او از یک جایی به بعد فهمید با داشتن یک چهره عجیب و غریب و کارهایی همچون رفتن داخل سطل آشغال می‌تواند فالوئر یا دنبال‌کننده جذب کند و همین فالوئرها باعث شد خیل زیاد سفارش برای تبلیغ محصولات و افراد با رقم‌های بالا به سوی او روانه شود.

 

منبع: رکنا
  • امراله مهماندوست ارسالی در

    جرم این ... (حیف نام دختر) غیرقابل بخشش است باید به اشد مجازات محکوم شود حکم صادره خیلی سبک است باید اعدام شود تا برای آینده برای بقیه هم عبرت شود بعید نیست که عوامل استکبار جهانی این شخص را اجیرکرده باشند تا فرزندان ایران عزیز را گمراه کنند اینجانب نگران آینده دخترانم هستم حاکم اسلامی و زیر دستان اش که نباید از تبلیغات استکبار جهانی در فضای مجازی بترسد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها