|
کدخبر: 132874

داماد پول قبض وای فای را نداد، عروس طلاق گرفت!

دلیل عجیب طلاق یک زوج در مصر رسانه ای شد.

از قرار معلوم ، این زوج مصری که تنها ۸ ماه از ازدواجشان گذاشته بود به خاطر پرداخت نکردن حق اشتراک Wi-Fi از یکدیگر طلاق گرفتند.

این زن در دادگاه اعلام کرد که همسرش می‌خواهد رمز عبور همسایگان را بدزدد و از پرداخت قبض طفره برود به همین خاطر با ارائه مدارک توانست رای دادگاه را به نفع خود تمام کند.

این زن در ادامه صحبت هایش مدعی شد که شوهرش شباهت زیادی به پدرش دارد که قبلاً عمداً قبوض بدهی خود را طی سال‌ها پرداخت نمی‌کرد و سپس اقامت خود را به خانه دیگری منتقل می‌کرد و همین موضوع باعث شد تا پس از یک درگیری زن و شوهرش خانه اش را ترک کند و درخواست طلاق بدهد.

منبع: رکنا

 

  • امراله مهماندوست ارسالی در

    خواهشمند است نظر (دیدگاه) اینجانب را به صورت عمومی منتشر کنید تا قانون گزاران و مجریاین قانون اقدامی را برای برداشتن قانون ظالمانه مهریه از زندگی مرد انجام دهند (جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه سلام اگر اینجانب از تمام حقوق و مزایای ماهیانه و … خود پس از پرداخت سهم مهریه همسرم و … و مخارج خورد و خوراک و …خود و همسر و فرزندانم (حق اینجانب از تمام حقوق ماهیانه و ... خود غذا به اندازه ای باشد که از گرسنگی نمیرم و اکر حق اینجانب از تمام حقوق ماهیانه و ... خود به اندازه ای باشد که دائم با پوشیدن لباس های کهنه و مندرس لخت مادرزاد نباشم و دیگر حقی از تمام حقوق ماهیانه و ... خود نداشته باشم) و در غیر این صورت همسر و فرزندانم تقاضای طلاق و جدا شدن از ایجانب را داشته باشند از جنابعالی و همکارانتان برای اینجانب چه کاری ساخته است؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها