|
کدخبر: 132110

تصادف مرگبار سمند و تویوتا در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انحراف به چپ راننده خودروی سمند در مسیر نیکشهر _ قصرقند منجر به بروز سانحه و مرگ هفت نفر شد.

سرهنگ مصطفی کول‌زاده یکشنبه‌شب با تشریح این سانحه اظهارکرد: یک فقره تصادف منجر به فوت در کیلومتر ۳۱ محور «ساربوک قصرقند به نیکشهر» عصر امروز به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری سمند با ۵ نفر سرنشین که از مسیر ساربوک به سمت نیکشهر در حال حرکت بوده با یک دستگاه وانت تویوتا با ۲ نفر سرنشین که در مسیر مقابل (نیکشهر به ساربوک) حرکت می‌کرد به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه در این حادثه ۴ سرنشین خودروی سمند (یک مرد ۳۰ساله و ۳ کودک ۵، ۳ و ۲ ساله) و هر ۲ سرنشین وانت تویوتا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و راننده خودروی سمند نیز به شدت مجروح و به بیمارستان نیکشهر منتقل شد که تلاش تیم پزشکی برای احیاء وی بی‌ثمر ماند و او نیز در بیمارستان جان سپرد.

سرهنگ کول زاده خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف را انحراف به چپ سواری سمند اعلام کرده است.

وی ادامه داد: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت حدود ۱۵ دقیقه‌ای ‌پس از هر ۲ ساعت رانندگی از خستگی و خواب آلودگی برای راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.

نیکشهر و قصرقند از توابع استان سیستان و بلوچستان در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان قرار دارند.

 

منبع: عصر ایران

ارسال نظر