|
کدخبر: 101442

اعزام ۳ فروند بالگرد به جنگل‌های گچساران

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: در پی تشدید حریق بخش‌های مختلف جنگل‌های گچساران، سه فروند بالگرد هوانیروز مسجدسلیمان جهت مهار آتش‌سوزی عصر امروز (جمعه) به مناطق جنگلی این شهرستان اعزام شدند.

حوادث اعزام ۳ فروند بالگرد به جنگل‌های گچساران

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش اظهار کرد: در پی تشدید آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع شهرستان گچساران و به درخواست مسئولان شهری عصر امروز، سه فروند بالگرد هوانیروز مجهز به سیستم پاشش آب به مناطق آتش‌سوزی اعزام شدند.

وی با اشاره به تعداد ده سورتی پرواز بالگردها برای مهار آتش در عصر امروز گفت: از ظهر امروز به محض در خواست بالگرد جهت خاموش کردن و مهار آتش‌سوزی برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی بالگردهای آماده‌باش هوانیروز مسجدسلیمان با تعداد ده سورتی پرواز به مناطق آتش‌سوزی به پرواز درآمدند و شدت آتش سوزی را کنترل کردند.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان این که «روند مهار آتش‌سوزی تا فردا هم ادامه خواهد داشت»، خاطرنشان کرد: اگر نیاز به بالگردهای بیشتری باشد، حتما هوانیروز ارتش تعداد بالگردها را افزایش خواهد داد. تا پایان مهار آتش‌سوزی در کنار ستاد بحران خواهیم بود و ان‌شاءالله که این آتش‌سوزی با کمک همه ارگان‌ها مهار خواهد شد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر