|
کدخبر: 116372

توسط نماینده شوراهای اسلامی استان مرکزی صورت گرفت

تقدیر از مدیرکل راهداری استان مرکزی

نماینده شوراهای اسلامی استان مرکزی در شورای عالی کشور در پیامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی از زحمات مدیرکل راهداری استان مرکزی قدردانی کرد.

حمل و نقل تقدیر از مدیرکل راهداری استان مرکزی

نماینده شوراهای اسلامی استان مرکزی در شورای عالی کشور در پیامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی از زحمات مدیرکل راهداری استان مرکزی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، حسام الدین شهیدی نماینده شوراهای اسلامی استان مرکزی در شورای‌عالی کشور در پیامی خطاب به دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی از تلاش‌های شبانه‌روزی علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی قدردانی کرد.

عکس خبر راهداری

در متن این پیام آمده است:

ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی حضرتعالی بر خود واجب می‌دانم، از خدمات و زحمات شبانه‌روزی جناب آقای مهندس زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در جای جای استان به خصوص به جهت انجام زیرسازی و روکش مقدار حدودا۲.۵کیلومتر از جاده بین‌المللی چهار استان غرب کشور که سال‌هاست تخریب شده بود به نمایندگی از مردم قدرشناسی استان‌های غرب کشور و مرکزی تشکر و قدردانی نموده و تشویق این مدیر با کفایت عین صواب است.

از خداوند سبجان مزید توفیقات حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نماید.

منبع: راهداری استان مرکزی
خبرنگار: فروغ کمال آبادی
  • ناشناس ارسالی در

    باسلام و خداقوت وتشگر ازاقدامات راهداری ورودی ووخروجی اراک تا کیلومترها کم عرض ف اقد نور کافی و اسفالت نامناسب و تقاطعهای خطرناک اراک توره اراک بروجرد اراک فراها ن کاها استاندار نیست خودرهای سنگین از مح دود شهری تردد دارن ساوه به اراکم همینطور اهنگران به کمیجان کم عرض نقاط حادثه خیز و جادهای روستایی مسیرم همینطور جاده از مسیرم جاده خنداب همینطور

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها