|
کدخبر: 321938 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

جزئیات حادثه روز گذشته در مترو / باید عذرخواهی در رسانه انجام‌ شود

سخنگوی شورای شهر تهران، توضیحاتی را درباره حادثه روز گذشته مترو ارائه داد.

جامعه جزئیات حادثه روز گذشته در مترو / باید عذرخواهی در رسانه انجام‌ شود

علیرضا نادعلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورا حتما این موارد را مطالبه می کند که چرا چنین حوادثی در مترو رخ می دهد. قطعا اهمیت خواهد داشت که به موقع اطلاع رسانی شود و از مردم بابت اتفاقات عذرخواهی کنیم.

وی گفت: زمانی مدیران دوران اصلاح طلب و اصول گرا اقداماتی انجام می دادند و ما در دانشگاه ها مطالبه گر بودیم و امروز که در شورا قرار داریم مطالبه و نظارت را قطعا انجام خواهیم داد. باید اشاره کرد که ناوگان حمل و نقل، فرسوده تحویل گرفته شد و اعداد و ارقام فرسودگی در ابتدای فعالیت دوره، به ما ارائه شد. ما از شفافیت صحبت می کنیم اما ممکن است مدیری گزاره ای را شفاف عنوان نکند تا در جامعه التهاب ایجاد نشود.

نادعلی ادامه داد: آنچه که می تواند تا زمان خرید تجهیزات جوابگوی ما باشد، تعمیرات و اورهال اساسی است که باید گفت هزینه های بسیار سنگینی دارد. تعمیرات اساسی در فناوری های سطح بالا هزینه های زیادی دارد و بخشی از آن توسط واردات باید تأمین شود. ما از شرکت بهره برداری مترو موضوع را پیگیری کردیم و بررسی ها در مترو در حال انجام است و گزارشات دقیق به شورا ارائه خواهد شد. آنچه که به ما اعلام کردند دلیل حادثه روز گذشته این بوده که ترانس موجود در مترو دمای بالایی داشته و منجر به آتش سوزی شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها