|
کدخبر: 321928 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

توجه به توسعه مترو و خرید اتوبوس / نتیجه اقدامات سال آینده مشخص می شود

علیرضا نادعلی ، سخنگوی شورای شهر تهران، درحاشیه نشست خبری گزارش یک ساله مدیریت شهری، توضیحاتی را در ارتباط با اقدامات مناسب برای توسعه حمل و نقل ارائه داد.

اقتصاد توجه به توسعه مترو و خرید اتوبوس / نتیجه اقدامات سال آینده مشخص می شود

نادعلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، سال اصلی به ثمر رسیدن اقدامات حوزه حمل و نقل سال ۱۴۰۳ در پایتخت خواهد بود. ما در برنامه ۴ ساله چهارم وضعیت و توسعه حمل و نقل را به عنوان موضوعیت در نظر گرفته ایم و  در سال آینده نیز به حمل و نقل توجه ویژه ای شده است.

وی گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته،  اولویت را به گسترش حمل و نقل عمومی اختصاص دادیم و متناسب با همین موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ خرید واگن‌ها، توسعه مترو و خرید اتوبوس، تاکسی و ون مورد توجه قرار گرفت. مطالبه ما از شهرداری به ویژه مرکز ارتباطات این است که اقدامات را به بهترین شکل به اطلاع عموم مردم برسانند تا همه از امور صورت گرفته آگاه و مطلع شوند.

وی افزود: بودجه پاکسازی شهر، جمع آوری پسماند، خدمات اجتماعی و برنامه های فرهنگی و هنری باید نسبت برابری داشته باشند و بودجه اقدامات حوزه حمل و نقل با شهرسازی نیز باید تناسب داشته باشند. جمع آوری ثروت مورد نیاز برای توسعه در حوزه شهرسازی است، بنابراین  تنظیم این اعتبارات و برقراری نسبت‌ها به صورت دقیق در کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون برنامه و بودجه انجام شده و برای مثال در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تخصیص ۱۱ درصد از اعتبارات به بخش فرهنگی از توفیقات به شمار می‌رود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها