|
کدخبر: 317681

سقوط هواپیما/هواپیمای آموزشی/حوادث

جزئیات سقوط هواپیمای آموزشی

روز گذشته یک هواپیمای آموزشی با ۲ سرنشین پچار صاحنه شد.

جامعه جزئیات سقوط هواپیمای آموزشی

روز گذشته خبری مبنی بر سقوط یک هواپیمای آموزشی در شهرستان ساوجبلاق در رسانه ها منتشر شد. شنیده ها حکایت از آن دارد که  ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه اقدام به پرواز کرده و  در شمال غرب البرز به پرواز ادامه داده و پس از ۲ ساعت به فراخوان های برج مراقبت پاسخی نداد.

از همان لحظه سقوط هواپیما نیروهای هلال احمر و امدادی بصورت هوایی و زمینی مشغول گشت زنی بودند تا بتوانند خبری از اسن هوا پیما به دست آورند. با گذشت مدتی فرماندار ساوجبلاغ در خصوص محو شدن یک هواپیمای آموزشی از صفحه رادار، گفت: این هواپیما دو نفره و آموزشی است که ظهر روز(سه شنبه - ۱۹ دی ماه) در محدوده البرز از صفحه رادار محو شده است. خلبان معلم «امید هاشمیان» به همراه دانشجو سرنشین این هواپیما بودند و با پیدا شدن بقایای هواپیما، وقوع سانحه برای پایپر ۲۸ مرکز آموزش خلبانی پارسیس قطعی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از کشف و انتقال اجساد ۲ سرنشین هواپیمای آموزشی سانحه دیده در ارتفاعات روستای وشکین منطقه سفیدارک شهرستان ساوجبلاغ خبرداد.

محمد باقر خلفی امروز چهارشنبه اظهار کرد: با به پرواز درآمدن یک فروند بالگرد جستجو و ۹ تیم پیاده جستجو و نجات، اجساد این سانحه با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی در منطقه سفیدارک در نزدیکی روستای وشکین کشف شد.

وی بیان کرد: یک فروند هواپیمای پایپر ۲۸ آموزشی در شهرستان ساوجبلاغ این استان بعد از ظهر روز گذشته از صفحه رادار مرکز کنترل هواپیمایی خارج شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها