|
کدخبر: 315770

بارش باران/ آلودگی هوا/ پیش بینی آب و هوا

آلودگی هوای تهران کم می شود / سرمای هوا و بارش شدید باران در شمال کشور

سازمان هواشناسی از شدت بارش در نوار شمای کشور، به ویژه در مازندران خبر داد. همچنین اعلام کرد به سبب وزش باد ملایم، از غلظت آلاینده‌ها در تهران کاسته خواهد شد.

جامعه آلودگی هوای تهران کم می شود / سرمای هوا و بارش شدید باران در شمال کشور

سازمان هواشناسی، بارش باران و کاهش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور در روز جاری (دوشنبه، ۲۷ آذر) را پیش‌بینی و تاکید کرد که شدت این بارش در مازندران خواهد بود.

بر اساس اعلام هواشناسی، امروز (دوشنبه) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های خراسان رضوی و زنجان و ارتفاعات رشته کوه البرز بارش باران و برف، رعدوبرق، وزش باد شدید و در شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، از سه شنبه تا پنجشنبه جوی آرام در کشور خواهیم داشت و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می یابد. همچنین روز جمعه در برخی نقاط شمال غرب و غرب بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی مواج بودن دریای خزر را طی امروز پیش‌بینی کرد.

سازمان هواشناسی همچنین هوای امروز پایتخت را قسمتی ابری با غبار صبحگاهی، به تدریج افزایش باد و ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۵ و کمینه دما ۵ درجه خواهد بود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها