|
کدخبر: 230502

پیش بینی مهم از وضعیت آب و هوا در روزهای آینده

مرکز مدیریت راه‌های کشور از تداوم بارش برف و باران در جاده‌های استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد، کرمان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.

همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل «استاندارد» تا «مهر ویلا» و محدوده «گلدشت» و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوی - کرج محدوده پل فردیس است.

آخرین وضعیت جوی نیز از  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد و کرمان حکایت دارد.

بارندگی در جاده‌های استان‌های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز تداوم دارد.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز بیشترین بارش برف مربوط به استان‌های فارس با ۴۰ سانتی‌متر، کهگیلویه و بویر احمد با ۱۳ سانتی‌متر، کرمان با ۱۰ سانتی‌متر و چهارمحال و بختیاری با  ۹ سانتی‌متر خواهد بود. استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس،  بوشهر، کرمان و هرمزگان نیز بیشترین بارش باران را هر کدام به ترتیب با ۳۰ میلی‌متر، ۸۰ میلی‌متر، ۱۰۰ میلی‌متر، ۱۰۰ میلی‌متر و ۱۲۰ میلی‌متر تجربه خواهند کرد.

برپایه این گزارش، محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال چندان بارش برف و باران را تجربه نخواهند کرد و بارش باران از هشت سانتی‌متر تجاوز نخواهد کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها