|
کدخبر: 313339

کالای قاچاق/لوازم آرایش/پلیس اقتصادی

کشف قاچاق ۴۰ میلیاردی/ متهم به مرجع قضائی معرفی شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۵ هزار قلم محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

جامعه کشف قاچاق ۴۰ میلیاردی/ متهم به مرجع قضائی معرفی شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات دقیق پلیس، موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق لوازم آرایشی در محدوده بازار چهارسوق بزرگ تهران شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در بازار تهران چهارسوق بزرگ کوچه صندوق سازان تخلیه و دپو شده که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را به این مکان منتقل و سپس در بازار توزیع می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: مأمورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل انبار کالا بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده می‌کنند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع آرایشی و بهداشتی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۲۴۵۰۲ عدد آرایشی و ۱۴۵۶ عدد لوازم بهداشتی تولید کشور چین بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلیل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولاً به انواع بیماری‌ها و امراض پوستی دچار می‌شوند. لذا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها