|
کدخبر: 251342

کشف انواع کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته

جانشین قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) در سومین روز از عید نوروز ۱۴۰۱ از کشف بیش از ۳ هزار و ۹۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ مهدی قدمی در ششمین روز از اجرای مأموریت های قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) و در سومین روز عید نوروز ۱۴۰۱ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ادامه اجرای طرح های مقابله با انواع جرایم اقتصادی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی محل های دپو و مراکز توزیع کالاهای قاچاق را شناسایی و با همکاری سایر رده های انتظامی و مرزبانی در بازدید و بازرسی از مراکز توزیع عمده کالا و نشانگاه های اقتصادی، انواع کالاهای قاچاق و احتکاری و ... را طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان در برآوردهای اولیه ارزش تقریبی کالاها و اموال مکشوفه را بیش از ۳ هزار و ۹۶ میلیارد ریال برآورد نمودند، گفت: در این راستا ۱۷۳ دستگاه خودرو توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها روانه پارکینگ شدند.

بنا براعلام سایت پلیس، در خاتمه جانشین قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۱ به "سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی" تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی با شناسایی آسیب های اقتصادی و اقدام به موقع در رفع آنها به تولید داخلی و اشتغال آفرینی کمک کرده تا شاهد تحولات خوبی در زمینه رونق تولیدات داخلی و اشتغال آفرینی و پیشرفت مضاعف اقتصادی در کشور باشیم.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها