|
کدخبر: 313050

باند مواد مخدر/ماموران پلیس/کشف تریاک

دستگیری باند ۴نفره توزیع موادمخدر/ ۱۸۵ کیلوگرم تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام یک باند چهار نفر توزیع موادمخدر و کشف بیش از ۱۸۵ کیلوگرم تریاک از این باند خبر داد.

جامعه دستگیری باند ۴نفره توزیع موادمخدر/ ۱۸۵ کیلوگرم تریاک کشف شد

سردار کیومرث عزیزی گفت: ماموران پلیس در غرب تهران از ورود یک محموله مواد مخدر به شهریار با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی ماموران صحت گزارش دریافتی مورد تائید قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام شد و همزمان اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران برای شناسایی و دستگیری این افراد اجرا شد. در جریان این اقدامات نیز ماموران متوجه شدند که اعضای این باند قصد دارند تا محموله موادمخدر از نوع تریاک را از یکی از استان‌های شرقی کشور به سمت شهریار منتقل کنند.  

عزیزی با اشاره به اقدامات ماموران برای توقیف این محموله گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در محورهای مواصلاتی به سمت شهریار مستقر شده و به شکل نامحسوس تردد خودروهای عبوری را تحت نظر قرار دادند تا اینکه در جریان این اقدامات به سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری از نوع پژو ۴۰۵ و پژو پارس مشکوک شده و اقدام به متوقف کردن این خودروها کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازرسی از این خودروها، گفت: ماموران پلیس در جریان بازرسی انجام شده از خودروی سواری پژو پارس، مقدار ۱۸۵ کیلو و ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در نقاط مختلف خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه چهار نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: دو خودروی مذکور نیز توقیف شد. چهار متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود برای انتقال موادمخدر به شهریار و قصدشان برای توزیع این مواد در تهران اعتراف کردند. در ادامه نیز برای چهار متهم پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی نیز در این خصوص در حال انجام است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها