|
کدخبر: 312693

تره بار/میوه و تره بار/بازار روز

احداث ۳ میدان میوه و تره بار جدید در تهران/ شهردار منطقه ۱۷ خبر داد

شهردار منطقه ۱۷ از احدات میادین میوه و تره بار جدید خبر داد.

جامعه احداث ۳ میدان میوه و تره بار جدید در تهران/ شهردار منطقه ۱۷ خبر داد

رضا سیفی در مراسم بهره برداری از دو بازار میوه و تره بار شقایق و مهستان به ترتیب در مناطق ۱۷ و ۲ تهران و همچنین آغاز ساخت پروژه بازار میوه و تره بار فدک در منطقه ۱۷ در قالب هشتاد و یکمین پویش امید و افتخار، گفت: منطقه ۱۷ دار الشهدای تهران با ۴۰۰۰ شهید بین مناطق تهران به عنوان یک نگین می‌درخشد و امروز فرصتی پیش آمده که با همکاری همکاران در معاونت خدمات شهری و سازمان میادین میوه و تره بار خدمتی به شهروندان این منطقه ارائه کنیم. خوشبختانه امروز دو بازار شقایق و مهستان در مناطق ۱۷ و ۲ به بهره برداری می‌رسد و بازار فدک نیز کلنگ احداث آن به زمین زده خواهد شد.

وی افزود: نوع معماری بازار شقایق در منطقه ۱۷ ایرانی - اسلامی است و متفاوت از سایر بازارها است. در حقیقت کلید واژه شهردار تهران که احیاء هویت شهر تهران است یکی از مهمترین ویژگی‌های آن احیاء هویت تاریخی، انقلابی و مذهبی در تهران است که در حوزه تحقق آن توجه ویژه‌ای به معماری شهر خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز بازار شقایق با معماری متفاوت ایجاد شده است و در شهرداری به ویژه در منطقه ۱۷ با ایجاد میادین و سازه‌ها به عنوان ورودی شهر تهران هویت تاریخی و انقلابی این شهر را تقویت خواهیم کرد. در حال حاضر در منطقه ۱۷ چهار میدان میوه و تره بار وجود دارد که مقرر شده تا سال آینده بر اساس وعده سازمان میادین میوه و تره بار که با جدیت و تلاش شبانه روزی مشغول به کارند تعداد میادین و همچنین کیفیت محصولات عرضه شده ارتقاء پیدا کند و در این راستا برنامه‌های مفصلی تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث سه میدان جدید تا سال آینده در منطقه ۱۷ گفت: امروز کلنگ زنی بازار فدک را انجام خواهیم داد. بازاری که به صورت چند منظوره احداث می‌شود. سیاست شهردار تهران استفاده بهینه از فرصت هاست. با توجه به اینکه در مناطق جنوبی تهران به ندرت برای افزایش سرانه‌ها می‌توان زمین پیدا کرد، این بازار هم، بازار تره بار خواهد بود و هم، مجموعه ورزشی در آن احداث می‌شود. از سوی دیگر بازار شهید چراغی نیز که تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد به صورت چند منظوره خواهد بود تا عدالت بین مناطق شمالی و جنوبی به یکدیگر نزدیک شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها