|
کدخبر: 312134

شورای شهر/پرداخت کرایه/ هزینه تاکسی

پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ به کجا رسید؟

جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ارتباط با بحث پرداخت الکترونیک کرایه های تاکسی، توضیحاتی را ارائه داد.

جامعه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ به کجا رسید؟

سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت الکترونیک تاکسی‌های شهر تهران گفت: در مصوبه تعیین نرخ کرایه تاکسی‌های شهر تهران دو تبصره اجرای امکان پرداخت الکترونیک برای تمام مسافران و ایجاد سامانه برخط وجود دارد. 

وی با بیان اینکه در مورد پرداخت الکترونیک تاکسی‌هایی که در خطوط هستند و کیو آر کد فعال دارند اقداماتی شده است، گفت:، اما برای تاکسی‌های گردشی هنوز این امکان فراهم نشده، شهرداری وظیفه دارد تا قبل از پایان سال امکان پرداخت الکترونیک را عملیاتی کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تمامی مصوبات شورای اسلامی شهر تهران لازم الاجرا هستند گفت: در کمیسیون عمران و حمل ونقل بطور متناوب از مدیران شهرداری دعوت می‌شود تا توضیحات خود درخصوص مصوبات و بودجه را ارائه دهند و توصیه‌های لازمه آن‌ها گوشزد می‌شود که شورای شهر از لوایح خود کوتاه نخواهد آمد اگر شهرداری با لایحه‌ای مشکل دارد باید به شورا بیاید اگر مصوبات اجرایی نشوند حتما تخطی از قانون صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها