|
کدخبر: 311520

همزمان با هفته پدافند غیر عامل انجام گرفت

برگزاری مانور امداد و نجات با موضوع تصادف جاده ای اتوبوس ایاب و ذهاب کارکنان با خودرو پراید

همزمان با هفته پدافند غیرعامل، مانور امداد و نجات با موضوع تصادف جاده ای اتوبوس ایاب و ذهاب کارکنان با خودرو پراید در محل شرکت آلومینای ایران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ این مانور از سوی شرکت آلومینای ایران و با همکاری دستگاه های خدمات رسان و با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل خراسان شمالی، فرماندار، دادستان، مدیر عامل شرکت آلومینا، رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران شهرستانی در روز یک شنبه مورخ 7 آبان ماه 1402 در محل محور جاجرم آلومینا برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ نیروهای امدادی و خدمات رسان شرکت آلومینای ایران و دستگاه های خدمات رسان شهرستان جاجرم ، با تمامی ملزومات و امکانات از جمله شرکت کنندگان در این مانور بودند.

هلال-احمر

 گفتنی است ارتقا آمادگی و مهارت‌ها برای مدیریت بحران‌های احتمالی،  احصاء آسیب‌ها و چالش‌های احتمالی و کاهش مخاطرات، سنجش و حفظ آمادگی کارکنان و تجهیزات در هنگام بروز سوانح و حوادث گروهی و بزرگ و سنجش کارکرد و ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران سطح شهرستان موثر در مدیریت بحران از جمله اهداف برگزاری این مانور بود.

همچنین سنجش تاب آوری بخش‌های تولیدی و غیر تولیدی در هنگام بروز بحران،  سنجش و تقویت روابط بین بخشی و بین دستگاهی در زمان بروز بحران، توسعه و اشاعه فرهنگ پدافند غیرعامل و ضرورت رعایت الزامات پدافند غیرعامل،  بازآموزی مهارت‌ها، تکنیک‌ها و فنون لازم در مدیریت بحران و  ارتقاء فرهنگ پدافند غیرعامل در بین کارکنان دیگر اهداف این مانور را شامل میشوند.

هلال-احمر۲

این مانور با مشارکت همه بخش ها و با موفقیت برگزار شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها