|
کدخبر: 310306

نمونه پیام تسلیت و متن تسلیت فوت عزیزان + ایده طراحی با بنر و پوستر لایه باز تسلیت

بنر و پلاکارد تسلیت جهت تسلی خاطر بازماندگان و ابراز همدردی با آن‌ها تقدیم می‌گردد. طرح لایه باز تسلیت قابل ویرایش مانند بنر تسلیت مادر و بنر تسلیت پدر در اینترنت وجود دارد که می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه ایده‌هایی برای طراحی و درج پیام در بنر خام تسلیت مطرح شده است.

دانلود طرح بنر تسلیت لایه باز به صورت قالب آماده و بنر خام تسلیت – طرح دات آی آر

دانلود طرح بنر تسلیت لایه باز به صورت قالب آماده و بنر خام تسلیت – طرح دات آی آر

همه ما تجربه ازدست‌دادن و فراق یکی از عزیزترین اعضای خانواده را داریم. در آن روزهای هولناک که غم فراق بر دل سنگینی می‌کند، تقدیم بنر و پلاکارد تسلیت تسلی خاطری برای بازماندگان است. نمونه‌های مختلفی از طرح لایه باز تسلیت قابل ویرایش مانند بنر تسلیت مادر و بنر تسلیت پدر در اینترنت وجود دارد که می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. این امکان برای شما وجود دارد که در طرح خام بنر تسلیت هرگونه تغییری ایجاد کنید. در ادامه ایده‌هایی برای طراحی و درج پیام در بنر خام تسلیت مطرح شده است. تا پایان همراه ما باشید.

اهمیت تقدیم پلاکارد تسلیت

سوگ عزیزان یکی از دردمندترین اتفاقاتی است که انسان آن را تجربه می‌کند. در فرهنگ ایرانی ما رسم است که به‌هنگام فوت یکی از آشنایان یا دوستان در منزل صاحب‌عزا گرد‌ هم می‌آییم و به او تسلیت می‌گوییم. با نصب پلاکارد تسلیت سعی می‌کنیم که خود را در غم او شریک بدانیم و همراه لحظات سخت صاحب‌عزا باشیم.

امروزه و با ورود تکنولوژی به زندگی همه ما، پلاکارد پارچه‌ای جایگاه خود را از دست داده است و بنر تسلیت آماده، جای آن را گرفته است. این طراحی‌ها لایه باز هستند و به دلخواه می‌توان تغییراتی را در آن ایجاد کرد. با سرچی کوچک در اینترنت، انواع مختلفی از طرح بنر تسلیت را می‌بینید که باید نمونه قابل ویرایش آن را دانلود و خریداری کنید.

با خرید بنر تسلیت قابل ویرایش می‌توانید تغییرات دلخواه را از طریق طرح لایه باز بنر تسلیت اعمال کنید. آن را برای چاپ بدهید یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و همدردی خود را ابراز کنید.

ویژگی‌های بنر تسلیت لایه باز

طرح لایه باز بنر تسلیت مجموعه‌ای از فایل‌های گرافیکی است که به‌راحتی می‌توان تمام المان‌های موجود را ویرایش کرد و تغییر داد. با استفاده از فایل لایه باز بنر تسلیت می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک طرح خاص را اجرا کرد؛ بنابراین حتی اگر چند کار تسلیت نیز بخواهید، وقت زیادی از شما تلف نخواهد شد.

به کمک بنر لایه باز تسلیت به‌راحتی می‌توانید تصاویر، قاب عکس شخص فوت شده، متن تسلیت، خط و تایپوگرافی کار را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید؛ حتی می‌توانید قسمتی از طرح را حذف کنید یا قسمتی جدید به پوستر تسلیت خام اضافه کنید. به عبارتی دست شما برای هر نوع تغییر باز است. حتی می‌توانید طرح جدید را مجددا ویرایش و برای مراسمات بعدی مرحوم استفاده کنید.

دانلود طرح بنر تسلیت مادر خام – tarh.ir

دانلود طرح بنر تسلیت مادر خام – tarh.ir

ایده طراحی بنر تسلیت مادر

یکی از سخت‌ترین اندوه‌هایی که آدمی آن را تجربه می‌کند، فوت مادر است. انتخاب بهترین پلاکارد عرض تسلیت، تسلی بر دل غمگین فرزندان خانواده است؛ به‌این‌منظور بنر تسلیت لایه بازی را انتخاب کنید که به زیباترین شکل از المان‌های طراحی استفاده کرده باشید. در بنر تسلیت مادر باید از زیباترین فونت‌ها و تایپوگرافی‌ها استفاده شده باشد. متن‌های پیشنهادی زیر می‌تواند انتخاب خوبی برای درج در بنر و پوستر تسلیت خام باشد:

  • مادرها فرشته‌های زمینی هستند که هر وقت بروند، جای خالی آن‌ها احساس می‌شود و تلخی رفتن آن‌ها هرگز فراموش‌شدنی نیست. درگذشت مادر عزیزتان را تسلیت می‌گوییم.

  • داغ مادر سرد‌شدنی نیست. یادش هم فراموش‌شدنی نیست. در این مصیبت بزرگ برایتان از خداوند مهربان صبر وافر مسألت دارم.

  • کم غمی نیست چراغ خانه خاموش گردد. درگذشت مادر مهربانتان به‌تلخی به باور می‌نشیند. روحشان قرین رحمت

  • از جفای روزگار است که بهترین‌ها را همچو گلی می‌چیند. چه تلخ آن روزی که آن گل مادر باشد. دوست عزیزم درگذشت مادر ارجمندتان را از صمیم قلب تسلیت می‌گویم. روحشان قرین رحمت الهی

ایده طراحی بنر تسلیت پدر

داغ پدر، داغ سنگین و بسیار سختی است. فرزندان مرحوم همه ناباورانه‌ترین اتفاق زندگی خود را تجربه می‌کنند و در بدترین شرایط روحی هستند. پیشنهاد می‌شود که به‌منظور همدردی بیشتر با صاحبان عزا از طرح‌های بنر تسلیت پدر استفاده کنید که پس‌زمینه مشکی دارند و امکان درج عکس متوفی در آن وجود دارد. حتما از جملات و اشعاری استفاده کنید که بزرگ بودن غم را نشان دهد و بسیار دلنشین باشد. برای نمونه می‌توانید از پیام‌های زیر در بنر خام تسلیت پدر استفاده کنید:

  • دوست عزیز و مهربانم، سخت است که ببینم چشم‌هایت بارانی‌اند، داغ هجران پدرت نه‌تنها بر دل تو، بلکه بر دل من نیز نشسته است. فوت پدر گرامیت را صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند طلب صبر وافر دارم.

  • فوت پدر ارجمندتان چنان سخت و باور‌نکردنی است که به‌دشواری به باور می‌نشیند؛ اما در برابر تقدیر الهی چاره‌ای جز صبر نیست. ما را در غم خود شریک بدانید.

  • اندوه ناتمام ما از این واقعه دردناک قابل توصیف نیست. مصیبت وارده به شما و خانواده گرانقدرتان را تسلیت عرض می‌گوییم.

دانلود نمونه طرح خام بنر تسلیت پدر – طرح دات آی آر

دانلود نمونه طرح خام بنر تسلیت پدر – طرح دات آی آر

بنر تسلیت برادر

در این دنیا هیچ‌چیز به‌اندازه داغ برادر دردناک نیست. از دست‌دادن برادر به‌معنای از‌دست‌دادن تکیه‌گاهی امن و محکم است که در یک لحظه فرو می‌ریزد. انتخاب بهترین بنر تسلیت آماده برادر برای تسلی دل سایر اعضای خانواده بسیار الزامیست. با کمک طرح خام بنر تسلیت برادر می‌توانید تغییرات دلخواه را ایجاد کنید. بهتر است که حتما عکس مرحوم در طراحی جدید باشد. از مناسب‌ترین جملات برای نشان‌دادن غم خود استفاده کنید. برای نگارش جملات با هیچ محدودیتی روبه‌رو نیستید و می‌توانید از انواع پیام‌های تسلیت رسمی، صمیمانه و ادبی استفاده کنید. نمونه پیام‌های زیر انتخاب مناسبی برای درج در بنر تسلیت برادر است:

  • دوست مهربانم با قلبی آکنده از اندوه، در‌گذشت غم‌انگیز برادر عزیزتان را تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم زنده یاد طلب مغفرت و آمرزش دارم.

  • همکار عزیز و ارجمند درگذشت برادر گرانقدرتان مایه غم و اندوه همه دوستان شد. امید که تسلیت ما را پذیرا باشید.

  • تسلیت حقیرترین واژه است در برابر غم دریاگونه شما. از خداوند منان طلب صبر برای شما و خانواده دارم. امید است که این آخرین واقعه دردناک زندگی شما باشد.

  • به تماشای جای خالی برادر نشستن بسیار سخت و جانسوز است. طلب صبری جلیل از خداوند بزرگ دارم.

انتخاب بهترین بنر تسلیت خام

همانطور که در قسمت‌های قبلی نیز اشاره شد، نمونه‌های مختلفی از فایل لایه باز بنر تسلیت وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. نکته مهمی که در این خصوص باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت و ابعاد کار است. امکان درج تصویر متوفی، استفاده از جدیدترین و زیباترین فونت‌های طراحی و پس‌زمینه ساده و مناسب کار، از دیگر نکات مهم در زمان انتخاب پلاکارد تسلیت هستند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها