|
کدخبر: 309819

مناطق خطرناک همدان را بشناسید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: از ابتدای سال‌جاری رفع و اصلاح ۵۲ نقطه پرتصادف و دارای تصادف مصوب کمیسیون ایمنی راه‌ها در دستور کار اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفته است.

جامعه مناطق خطرناک همدان را بشناسید

مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: از ابتدای سال‌جاری رفع و اصلاح ۵۲ نقطه پرتصادف و دارای تصادف مصوب کمیسیون ایمنی راه‌ها در دستور کار اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: چهار نقطه از نقاط پرتصادف و دارای تصادف مصوب استان همدان به طور کامل رفع شده و مابقی آن نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در مراحل پایانی قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۱ نقطه از نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال ۱۴۰۲ رفع و اصلاح خواهد شد.

آهکی تصریح کرد: بنا بر آمار پلیس‌راه کشور، استان همدان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ رتبه دوم کشور در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، در طرح اربعین با ۴۰ درصد کاهش تصادفات نسبت به پارسال رتبه سوم و طی شش ماه نخست سال رتبه دوم کشور را در کاهش تصادفات و مصدومان به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه اولویت مجموعه راهداری استان به حداقل رساندن تصادفات و تلفات جاده‌ای است چرا که حتی یک مورد تصادف نیز زیاد است، یادآور شد: کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مرهون تلاش‌های جهادی همکاران این مجموعه و مستلزم همکاری همه دستگاه‌های مرتبط و تأمین اعتبارات مورد نیاز برای رفع نقاط حادثه‌خیز است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها