|
کدخبر: 309447

پدر قاتل: دختر ۱ و نیم ساله‌ام را اشتباهی کُشتم!

اوایل سال ۱۴۰۲خبر مرگ مشکوک یک نوزاد به کلانتری چیتگر گزارش شد و ماموران کلانتری بلا فاصله به محل حادثه اعزام شدند.

جامعه پدر قاتل: دختر ۱ و نیم ساله‌ام را اشتباهی کُشتم!

اوایل سال ۱۴۰۲خبر مرگ مشکوک یک نوزاد به کلانتری چیتگر گزارش شد و ماموران کلانتری بلا فاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در ابتدا با جسد نوزاد کوچکی روبرو شدند که با تشخیص پزشک اورژانس حاضر در محل بر اثر خفگی فوت کرده بود و همین کافی بود تا بازپرس محمدمهدی براعه از شعبه ۳ دادسرای امور جنایی برای تحقیق در خصوص این پرونده مرموز وارد عمل شود.

در اقدامات اولیه بازپرس براعه دستور انتقال جسد این نوزاد به پزشکی قانونی را صادر کرده و در ادامه تحقیقات از پدر و مادر این نوزاد دختر آغاز شد.

در اعترافات اولیه مادر این نوزاد ادعا کرد دختر ۱ و نیم ساله اش از دستش رها شده و با سر روی زمین افتاده است و این در حالی بود که پدر نوزاد قصد فرار از خانه را داشت که پلیس با حضور در خانه وی موفق به دستگیری پدر نوزاد شدند.

در اعتراف ابتدایی پدر این نوزاد به بازپرس براعه گفت: من قصد کشتن دخترم را نداشتم، همسرم بدون اطلاع من از خانه خارج شده بود وقتی متوجه این موضوع شدم  خواستم او را کتک بزنم که مشتم به دخترم خورد و از دست زنم روی زمین افتاد، اما دخترم زنده بود تا اینکه نیمه های شب همسرم متوجه شد نازنین نمی تواند به خوبی نفس بکشد تا به خودمان آمدیم متوجه شدیم او فوت کرده است.

 پزشک قانونی اعلام کرد در بررسی جسد نوزاد دختر متوجه کبودی های متعدد در قسمت های مختلف بدن مانند دست، صورت و بازوی او دیده شده و پس از کالبد شکافی در قسمت زیر جمجه خونمردگی های فراوانی مشاهده شده است و مشخص شد که کودک از هفته های قبل از مرگش  کتک خورده بوده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح امروز مادر این نوزاد پرده از قتل هولناک این دخترش برداشت.

صبح امروز  مادر این نوزاد به بازپرس ویژه قتل محمدمهدی براعه گفت: همسرم به من اجازه خارج شدن از خانه را نمی داد، برای همین عصر آن روز بدون اطلاع او برای خرید با ۲ فرزندم از خانه خارج شدم و بعد از یک ساعت وقتی به خانه برگشتم دیدم همسرم در خانه است ، برای اینکه بدون اجازه اش بیرون رفته بودم خواست مرا کتک بزند که مشتش به نازنین خورد و او روی زمین افتاد، شب قبل از اینکه دخترم بخوابد به او شیر دادم و حالش خوب بود، اما نزدیک صبح متوجه شدم نمی تواند به راحتی نفس بکشد، شوهرم را از خواب بیدار کردم تا به اورژانس زنگ زدیم اما سودا دیگر نفس نمی کشید و پزشکان تا به خانه رسیدند گفتند که او مرده است.

گفتگو با مادر نوزاد کشته شده

شوهرت چرا می خواست تورا کتک بزند؟

او به من اجازه خارج شدن از خانه را نمی داد اما من بدون اجازه او برای خرید از خانه خارج شدم وقتی متوجه خارج شدن من از خانه شد می خواست مرا کتک بزند.

آیا شوهر در گذشته خودت و فرزندانت را کتک زده است؟

نه اصلا او بچه ها را خیلی دوست داشت

اما همسایه ها دیدند که یک هفته قبل شما و فرزندانتان را با صورت کبود دیده بودند ؟!

خیر، دخترم یک هفته قبل از مرگش، در حمام زمین خورد و برای همین صورتش کبود شده بود.

چرا همسرت قصد فرار از دست ماموران پلیس را داشت؟

چون برادر و دامادمان می خواستند با او برخورد کنند و کتکش بزنند از دست آنها فرار کرد که پلیس قبل از حضور خانواده ام او را دستگیر کرد.

نسبت به کودک آزاری و قتل فرزندت به دست شوهرت اعتراضی ندارید؟

خیر.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در خصوص قتل عمد نوزاد به دست پدر بی رحمش در حال بررسی است.

منبع: صدآنلاین
  • مینا ارسالی در

    ایندفعه انشالله مادر و بکشه که میگه اعتر اضی ندارم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها