|
کدخبر: 309318

بازرسی وزارت کشور هشدار داد

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور درباره همایش مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری های سراسر کشور در توضیحی اظهار کرد: این همایش روز سه شنبه هفدهم مهرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد و معاونان ایشان برگزار شد.

جامعه  بازرسی وزارت کشور هشدار داد

محمد مهدی عارف‌پور، رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور درباره همایش مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری های سراسر کشور در توضیحی اظهار کرد: این همایش روز سه شنبه هفدهم مهرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد و معاونان ایشان برگزار شد.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت محورهای چهارگانه مسئولیت دفاتر متناظر استانی یعنی مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری های سراسر کشور و این مرکز، حجم قابل توجهی از مراجعات، مکاتبات و پاسخگویی ستاد و صف وزارت کشور در این مجموعه‌ها پیگیری و اقدام می‌شود. این امور به دلیل اهمیت خاص و حساسیت بالا، معمولاً بدون محدودیت زمان و بی وقفه در جریان است و مضاف بر آن، نوع درخواست های واصله و مراجعات ارباب رجوع به بازرسی ستاد و استانها از نوع پیچیده، به بن بست رسیده و سخت است که با امید به پاسخگویی و رفع موانع به مجموعه های بازرسی مراجعه می کنند. این مساله، رسالت مرکز بازرسی و دفاتر متناظر استانها را دوچندان می‌کند.

وی افزود: حضور رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد به عنوان عالی ترین مقام نظارتی و بازرسی دولت و بهره مندی از توصیه های ایشان خصوصاً در زمینه بسترها و گلوگاه های فساد از نکات برجسته و قابل توجه گردهمایی بود.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور تداوم تعامل با مجموعه عالی نظارتی دولت، قوه قضائیه و مقننه و سایر مجموعه های مهم و مرتبط را دستور کار خاص این مرکز برشمرد و از حمایت و پشتیبانی ویژه وزیر کشور که سبب دلگرمی همکاران حوزه بازرسی ستاد و صف می شود، تقدیر و تشکر و بر ضرورت آموزش، بازمطالعه قوانین و مقررات مربوطه از جمله قانون ارتقاء سلامت اداری توسط مدیران و پرسنل اداری به منظور آشنایی با حوزه عملکردی با هدف پرهیز از تخلفات و ارتقاء سلامت امور تاکید کرد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها