|
کدخبر: 308976

دستگیری ۶ هزار و ۵۰۰ خرده فروش مواد

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری ۶ هزار و ۵۰۰ خرده فروش مواد و جمع آوری ۲۶ هزار معتاد متجاهر در سطح کشور از آغاز هفته انتظامی خبر داد.

سردار نصرت الله برین گفت: از ابتدای سال در بحث مبارزه با مواد مخدر، دو اولویت جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروش‌هایی که در سطح شهر، مراکز تفریحی و پارک‌ها در صدد فروش مواد به خصوص در محیط‌های دانشجویی و دانش آموزی هستند، در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش در شهر و شهر عاری از معتاد به مناسبت هفته انتظامی، افزود: در این هفته بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خرده فروش در سطح شهر که عمدتا در اطراف مراکز آموزشی پرسه می‌زدند، دستگیر و ۲۶ هزار معتاد متجاهر در سطح کشور جمع آوری شدند. 
 
سردار برین با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای برای ترک معتادان متجاهر و مبارزه با اعتیاد صورت می‌گیرد، افزود: علاوه بر اقدامات فرهنگی، اقدامات پیشگیرانه و اقدامات آگاهی سازی در دستور کار پلیس قرار دارد. 
 
وی با بیان اینکه نقش خانواده‌ها و والدین برای آگاه کردن جوانان و نوجوانان در مبارزه با مواد مخدر از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: با تفاهم نامه‌هایی که پلیس در سطح مراکز آموزشی با وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم داشته، اقدامات خوبی برای آگاهی سازی جوانان صورت گرفته است. 
 
سردار برین گفت: درصددیم سامانه ۱۲۸ (سامانه مبارزه با مواد مخدر) را به صورت کامل فعال کنیم تا شهروندان بتوانند موضوعات مربوطه را به پلیس مبارزه منعکس کنند و در کمترین زمان خدمات بگیرند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها