|
کدخبر: 307949

افتتاح خانه موزه شهیدان صابری در دهه فجر

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم حل مشکلات مجموعه‌ فرهنگی امام هادی (ع) منطقه ۸ تهران تاکید کرد.

جامعه افتتاح خانه موزه شهیدان صابری در دهه فجر

چهاردهمین طرح «چهارشنبه‌های فرهنگی» توسط علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۸ شهرداری تهران دنبال شدکه در این بازدید فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را  در این بازدید همراهی کردند.

در این بازدید علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ابتدا  به منظور ادای احترام به مقام شهدا در  مزار ۸ شهید غواص بوستان فدک حضور یافت و سپس از فرهنگسرا فدک بازدید کرد.

در ادامه بازدید سخنگوی شورای اسلامی شهر  تهران از پیاده راه کودک و نوجوان در بوستان فدک بازدید کرد و گفت: یکی از اقدامات خوب  توجه ویژه به مسائل فرهنگی مربوط کودکان و نوجوانان است؛ در همین زمینه شهرداری تهران در منطقه ۸ در بوستان فدک به دنبال ایجاد پیاده راه هستند که مخصوص کودکان و نوجوانان است که در این پیاده راه کودکان و نوجوانان با قسمت های تاریخی مختلف کشور آشنا شوند.

در ادامه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از مجموعه فرهنگی امام هادی (ع) در منطقه ۸ تهران بازدید کرد و گفت: این مجموعه فرهنگی به دلیل برخی مشکلات فعالیت زیادی نداشته و خوشبختانه امروز با حضور شهردار منطقه ۸ و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور حل مشکلات این مجموعه فرهنگی نشستی برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه قرار شد شهرداری منطقه ۸ تهران به منظور حل مشکلات  مجموعه فرهنگی منطقه ۸ اقدامات لازم را انجام دهد و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از ظرفیت این مجموعه در حوزه دفاع مقدس استفاده کند.

نادعلی در ادامه گفت: مجموعه فرهنگی امام هادی (ع) بیش از ۳ هزار متر مربع و با دارا بودن سالن اجتماعات، کتابخانه و...کاربری فرهنگی فرا منطقه ای خواهد داشت و باید تلاش کنیم مشکلات این مجموعه حل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از مجموعه خانه موزه شهیدان صابری بازدید کرد و گفت:در این خانه موزه آثار و دست نوشته های شهدا منطقه ۸ تهران  به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: این ملک در سال ۱۳۹۳  تملک می شود قرار است در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد استفاده قرار بگیرد و امیدواریم در دهه فجر امسال بهره برداری شود.

نادعلی در ادامه از باغ مینیاتوری در منطقه ۸ بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت:  باغ مینیاتوری می تواند با توجه به ظرفیتی که دارد یک پروژه فرا منطقه ای باشد، ۱۳ المان از کشور در این باغ وجود دارد که می تواند برای بازدید کنندگان جذاب باشد.

وی افزود: با توجه به اعتباری که برای باغ مینیاتوری صورت گرفت تا سال ۱۴۰۳ بازسازی المان های باغ مینیاتوری به پایان می رسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: راه اندازی گالری این مجموعه از جمله اقداماتی است که می تواند مورد استفاده عموم قرار بگیرد.

نادعلی در ادامه از مدرسه اوتیسم پسرانه بشارت بازدید کرد و گفت: از سازمان ورزش شهرداری تهران پیگیری خواهیم کرد تا آب درمانی مدرسه اوتیسم پسرانه بشارت استفاده کنند.

بر اساس این گزارش سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدید چهارشنبه فرهنگی از مجموعه ورزشی زورخانه علی ابن ابی طالب (ع) بازدید کرد.

همچنین در ادامه طرح چهارشنبه های فرهنگی نادعلی با معاونان و مدیران منطقه۸ شهرداری تهران و نخبگان فرهنگی این منطقه با رویکرد فرهنگی گفتگو کرد.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران  همچنین با خانواده شهید  محمود رضا نادعلی  از شهدای منطقه ۸ تهران دیدار و گفتگو کرد و سپس در مسجد کمیل منطقه ۸ تهران حضور پیدا کرد و با شهروندان این منطقه دیدار کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها