|
کدخبر: 307536

دشمن خواب‌هایی برای کشورمان دیده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین به صدا در آوردن زنگ دبیرستان البرز شهر تهران اظهارکرد: خوب تحصیل کنید و با تحصیل خواب‌های شوم دشمن را نابود کنید.

جامعه دشمن خواب‌هایی برای کشورمان دیده است

مهدی چمران با حضور در دبیرستان البرز با بیان اینکه دشمن خواب‌هایی برای کشور عزیز ایران دیده است تصریح کرد: خواب‌های دشمن را با تحصیل و خوب درس خواندن نابود کنید همچنان که شهید چمران یکی از دانش آموختگان همین دبیرستان بود و در دفاع از کشور تمام همت خود را به کار گرفت و در کنار دیگر مدافعان کشور نگذاشت یک وجب از خاک پاک کشور به دست دشمن برسد و امروز یک‌ الگوی مناسب برای همه ما است.

وی در ادامه در جمع دانش آموختگان دبیرستان البرز با تبریک سال تحصیلی ۱۴۰۲ اظهارکرد: همچنان که نام این دبیرستان به نام البرز گذاشته شده است؛ به بلندای کوه البرز همت و کوشش در به دست آوردن علم، اهتمام داشته باشید تا روزی خود شما الگوی دیگر دانش آموختگان باشید.

چمران افزود: محمد علی مجتهدی گیلانی زمانی رئیس دبیرستان البرز بود و برای اعتلای نام این دبیرستان بسیار تلاش و کوشش کرد و یکی از منظم‌ترین مدارس متوسطه را در ایران اداره کرد و دانشمندان بزرگی در این دبیرستان تربیت شدند و نام این شخصیت تاریخی کشور را باید گرامی داشت.

وی در پایان اضافه کرد: زمانی یکی از نخست وزیران کشور می‌گفت ایران توانایی ساخت کوچکترین ابزار را ندارد چگونه می‌خواهیم نفت را در کشور ملی اعلام کنیم، ولی امروز نه تنها پالایشگاه های کشور به دست دانشمندان کشور ساخته می‌شود بلکه در کشورهای دیگر هم در ساخت پالایشگاه افتخار آفرین هستند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها