|
کدخبر: 307476

جدید ترین جزئیات از کیف پول شهروندی

سامانه «کیف پول شهروندی» با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به بهره برداری رسید تا از این پس شهروندان تهرانی با بهره گیری از کیف پول شهروندی از خدمات مترو و اتوبوس‌ استفاده کنند.

جامعه جدید ترین جزئیات از کیف پول شهروندی

محسن هرمزی در آئین رونمایی از سامانه «کیف پول الکترونیکی» در قالب هفتاد و سومین پویش امید و افتخار گفت: یکی از موضوعات مهمی که به عنوان تکلیف شورای شهر ششم در جهت تحقق آن گام برداشته‌ایم، جبران عقب ماندگی‌های حوزه حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: در دوره مدیریت شهری گذشته در حوزه تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو نیز اوضاع حتی از بدترین دوران تهران نیز بدتر شده بود؛ لذا مدیریت شهری دوره ششم تکلیفی را برای جبران عقب ماندگی‌ها و رفع نقص‌ها تعیین کرد.

هرمزی ادامه داد: در همین راستا قرارداد اتوبوس‌های جدید منعقد شد و اورهال اتوبوس‌ها نیز پیگیری شد و این روند ادامه دارد اما در حوزه IT باید اقدامات جدی صورت می‌گرفت که امروز با رونمایی از سامانه «کیف پول الکترونیکی» این روند آغاز شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به کیف پول شهروندی و بهره گیری از آن در سطح شهر تهران گفت: با بهره برداری از این سامانه خدمات آسان و ارزان ارائه داده می‌شود. در قدم اول در حوزه مترو و اتوبوس، کیف پول شهروندی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا پایان سال اتوبوس‌های خصوصی و تاکسی نیز قابلیت بهره مندی از کیف پول شهروندی در آنها ایجاد می‌شود و از سوی دیگر به صورت همزمان بهره گیری از کیف پول شهروندی در میادین میوه و تره بار، فرهنگسراها و سینماها نیز امکانپذیر خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در حوزه اتوبوسرانی و مترو تا پایان سال گام‌های جدی برای ارائه خدمات بهتر برداریم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها