|
کدخبر: 305349

بارش باران در این استان ها

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده در نقاط مختلف و وزش باد شدید در شرق کشور خبر داد.

جامعه بارش باران در این استان ها

صادق ضیاییان، افزود: امروز (۱۱ شهریورماه) در ارتفاعات استان‌های مازندران، اردبیل، ارتفاعات مرکزی، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان شمال و شرق هرمزگان و یکشنبه (۱۲ شهریورماه) در اردبیل ،گیلان، مازندران، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان شمال، فارس، ارتفاعات زاگرس مرکزی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک رخ می دهد.

وی افزود: دوشنبه تا چهارشنبه (۱۳ تا ۱۵ شهریورماه) در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود. تنها در ارتفاعات مازندران در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، روز یکشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر دما به‌طور نسبی کاهش می‌یابد و پدیده غالب در شرق کشور طی روزهای آینده همچنان وزش باد شدید، گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود

 وی افزود: یکشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در پایان گفت: طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ شهریور) صاف و از بعد از ظهر افزایش باد، اواخر وقت وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۳ شهریور) کمی ابری، از بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: جام جم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها