|
کدخبر: 304886

مشکلات مترو بر قوت خود باقی است

مترو، این وسیله حمل و نقل عمومی، همواره مشکلات سابق خود را دارد و کسی برای رفع این مشکلات اقدامی نکرده است.

جامعه مشکلات مترو بر قوت خود باقی است

مشکلات شهر زیر زمینی همچنان بر قوت خود باقی است و روزانه شاهد آن هستیم که علاوه بر رفع این مشکلات، مشکلات جدیدی نیز اضافه می‌شود. مترو، یکی از مهم‌ترین و پر مسافر‌ترین وسایل حمل‌ونقل شهری است که روزانه، شهروندان بسیاری از آن استفاده می‌کنند. شهروندان، اعتراض دارند که چرا همچنان مشکلات قبلی بر قوت خود پا برجاست و کسی برای رفع این نواقص، اقدامی نمی‌کند.

یکی از مشکلاتی که مدتی می‌شود با آن سر و کار داریم، دستگاه‌های شارژ بلیت است. این دستگاه‌ها در ایستگاه مترو صادقیه که از مهم‌ترین ایستگاه‌ها به شمار می‌رود، با مشکل همراه است. به گزارش خبرنگار گسترش نیوز، این دستگاه‌ها همواره با مشکل همراه بوده و به همین دلیل شاهد ایجاد صف‌های بزرگ در مقابل یکی از این دستگاه‌ها هستیم. درواقع از دستگاه‌های شارژ الکترونیک بلیت که در این ایستگاه قرار دارد، تعداد یک دستگاه یا نهایت ۲ دستگاه به درستی کار می‌کند. همین امر سبب می‌شود تا وقت بسیاری از شهروندان گرفته شود.

یکی دیگر از مشکلاتی که باید قبل از آغاز فصل گرما، یعنی حدود ۲ ماه قبل، توجه ویژه‌ای به آن می‌شد، سیستم تهویه و کولر واگن‌ها است. با وجود آنکه هوای تهران گرم است و تعداد مسافران بسیاری در یک واگن حضور دارند، نیاز است که کولرها به صورت مداوم کار کند و همچنین سیستم تهویه، هوای داخل واگن را از آلودگی پاک کند. اما با وجود چنین امری، شاهد هستیم که کولر بسیاری از واگن‌ها خاموش بوده و تعداد دیگری نیز خراب است. با راهبر قطار هم که تماس گرفتیم، کولر را روشن نکرد و برای بار بعد اصلا پاسخی از سوی او دریافت نکردیم.

این نکته را هم در پایان باید گفت که، مجدد شاهد آن هستیم که چکش‌های اضطراری داخل واگن‌ها، سر جایش نیست و برداشته شده است. دلیل این امر واقعا مشخص نیست که این چکش ها، چرا به صورت ناگهانی ناپدید می‌شوند. در زمان بروز اتفاق اگر به این چکش‌ها نیاز فوری داشتیم، چه کاری باید انجام دهیم؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها