|
کدخبر: 304431

دستگیری سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر ظرف مدت ۱۴ روز گذشته ، گفت : سوداگران مرگ بدانند ، استان سمنان برای آن ها پایان راه سوداگری شان است.

سردار جلیل موقوفه ئی یکم شهریورماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، همکاران بنده در ۱۴ روز گذشته طی انجام عملیات های منسجم ، ضربتی و غافلگیرانه ۷ نفر قاچاقچی حرفه ای را به همراه ۷ دستگاه انواع خودرو دستگیر و توقیف کردند و در مجموع ۴۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محله ها از مهم ترین مطالبات مردم و دغدغه پلیس است، تصریح کرد: با همت ماموران پلیس ۶۵ نفر از سرکرده‌های اصلی توزیع مواد مخدر در شهرهای استان و محله ها دستگیر و روانه زندان شدند.

سردار موقوفه ئی تاکید کرد : برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان ، سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر ، این شیادانی که زندگی و آینده جوانان ما را بازیچه‌ی اهداف پلید خود قرار می دهند با جدیت در دستور کار پلیس است و این افراد بدانند استان سمنان برای آنان پایان راه سوداگری شان است .

 فرمانده انتظامی استان در پایان با سوداگران این بلای خانمانسوز اتمام حجت کرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان ، طی برنامه ریزی و انجام عملیات شبانه روزی ، با تمام قدرت و بدون هیچ ملاحظه‌ای جلوی قاچاقچیان و فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر خواهد ایستاد و به کسی رحم نمی کند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها