|
کدخبر: 303927

کشف ۸۲۰ کیلو مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام سه باند قاچاق مسلح مواد مخدر با کشف ۸۲۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و هلاکت یک نفر قاچاقچی در عملیات مقتدرانه پلیس در شمال و جنوب استان در ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت گذشته با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل محموله های سنگین مواد مخدر توسط اعضای سه باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های جنوبی و شمالی استان به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با ۶ دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مرکز استان و مسیرهای فرعی شهرستان‌های خاش، ایرانشهر، زابل و نیمروز بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در چند عملیات جداگانه ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که با مقابله به مثل تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها