|
کدخبر: 304232

کشف کاغذ قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵۰ تن کاغذ قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ  هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی کاغذ خارجی  در یک انبار کالا در «شورآباد» تهران، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که فردی، مقادیر فراوانی کاغذ خارجی قاچاق بدون مجوزهای قانونی با استفاده از خودروهای شوتی طی چند نوبت در این مکان تخلیه و دپو کرده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضایی از انبار بازدید و  ۱۵۲ هزار و ۱۱۴ کیلوگرم کاغذ خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند. 

وی با بیان این که ارزش محموله کشف‌شده برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد. 

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به طور ویژه در دستور کار مجموعه انتظامی کشور قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایلنا
  • جعفر تیموری ارسالی در

    اگر مسئولی که اجازه داده قاچاق کنه را گر فتین و مجازات کردین درسته.وگرنه کسیکه ۱۰ میلیارد تومان قاچاق کنه جریمه اش را هم داره که پرداخت کنه.البته اگر قاضی را نخر ه.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها