|
کدخبر: 304082

ساماندهی وضعیت سامانه معلولان و جانبازان

شهردار تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ساماندهی وضعیت سامانه معلولان و جانبازان، گفت: ما به دنبال این هستیم که خدمت بزرگی به معلولان و جانبازان ارائه دهیم.

جامعه ساماندهی وضعیت سامانه معلولان و جانبازان

علیرضا زاکانی درخصوص وضعیت سامانه معلولان و جانبازان اعلام کرد: قرار بر این است که خدمت بزرگی به معلولان ارائه شود و در این مورد به اعضای شورا توضیح خواهیم داد.

شهردار تهران با بیان اینکه این خدمت بزرگ شامل افزایش تعداد خودروهای ناوگان و تنوع ایستگاه‌هاست، تأکید کرد: ما به جای یک نقطه چند نقطه را برای خدمت‌رسانی به معلولان و جانبازان در سطح شهر پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با اشاره به پیشنهاد رئیس شورای شهر تهران مبنی بر پیش‌بینی پنج نقطه در سطح شهر برای راه‌اندازی سامانه معلولان، یادآور شد: این موضوع، پیشنهاد فوق‌العاده‌ای است و ما نیز برنامه‌ریزی خود را بر چنین طرحی قرار داده‌ایم.

بنا براعلام سایت شهر، به دنبال انتقاد برخی اعضای شورای شهر تهران به جابجایی سامانه معلولان در جلسات اخیر شورا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه یکصد و هفتادم تأکید کرد که به جای اصرار بر استقرار سامانه جانبازان و معلولان در یک نقطه، پنج نقطه در سطح شهر برای این سامانه در نظر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از اضافه شدن ۴۰ دستگاه ون معلولین و جانبازان به این سامانه در آینده ای نزدیک در راستای خدمت‌رسانی بهتر به این قشر خبر داده بود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها