|
کدخبر: 303268

قاتل بی‌رحم زن ۲۶ ساله دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل زن جوانی در شهرستان میامی در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: قاتل انگیزه خود را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد.

جامعه قاتل بی‌رحم زن ۲۶ ساله دستگیر شد

سردار جلیل موقوفه ئی، فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل زن جوانی در شهرستان میامی در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: قاتل انگیزه خود را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد.

سردار جلیل موقوفه ئی بااعلام این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از محله های شهرستان میامی، بلافلاصله فرمانده انتظامی شهرستان به همراه ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

این مسوول ارشد انتظامی افزود: در بررسی تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و با مشاهده آثار ضرب و جرح در وضعیت ظاهری زن جوان ۲۶ ساله که تبعه یکی از کشورهای خارجی بود، موضوع به قتل رسیدن وی تایید شد.

سردار موقوفه ئی به شروع تحقیقات گسترده و بی وقفه ماموران در این زمینه اشاره کرد و گفت: سرانجام در فنی پلیس، کمتر از ۴۸ ساعت قاتل شناسایی و دستگیر شد.

موقوفه ئی با بیان اینکه قاتل ۲۶ ساله، برادر شوهر مقتول و از اتباع بیگانه است، اضافه کرد: متهم انگیزه قتل را اختلاف و خصومت شخصی با مقتول عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با تکمیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها