|
کدخبر: 301799

کشف آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از شناسایی و کشف ۲ تُن آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا علیزاده، در این باره گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات مبنی بر انبار آرد قاچاق در یک کارگاه در محله چیچکلو موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این کارگاه، تعداد ۵۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد قاچاق و فاقد هرگونه اسناد مثبته گمرکی و بارنامه به ارزش سه میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ علیزاده خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی لازم کارگاه پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در خبر دیگری اعلام کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه، پس از وصول اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیری قابل توجهی نوشیدنی انرژی زا در انباری در چهاردانگه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی مشترک با پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، موفق به دستگیری یک متهم و شناسائی محل دپوی نوشیدنی های انرژی زا شدند.

علیزاده خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپو، تعداد ۲۲ هزار و ۵۷۲ عدد نوشیدنی انرژی زای خارجی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف، انبار پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

وی یادآور شد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با سامانه ۱۱۰پلیس تماس بگیرند.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها