|
کدخبر: 292043

کشف بیش از ۱۸ تن انواع آرد قاچاق

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان از کشف بیش از ۱۸ تن انواع آرد یارانه‌ای در یک واحد تولیدی خوراک دام در شهرک صنعتی علی آباد شهر زنجان خبر داد.

ولی اله زمانی، افزود: براساس گزارش های دریافتی و بررسی های به عمل آمده توسط عوامل پلیس امنیت اقتصادی با همکاری کارشناسان این اداره کل نسبت به کشف و ضبط این آردهای یارانه‌ای قاچاق اقدام شد.

وی با بیان اینکه آردهای کشف شده خارج از شبکه، خرید و فروش می شد، افزود: پلیس امنیت اقتصادی با همکاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، محموله های آرد یارانه‌ای را شناسایی کرد که در بازرسی از محل جمعا ۵۰۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی (۱۸ تن) آرد یارانه ای قاچاق کشف شد.

زمانی با بیان اینکه از این تعداد ۳۰۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی، انواع آرد یارانه ای قابل مصرف است، گفت: در بررسی های انجام شده ۲۰۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی، انواع آرد غیرقابل مصرف انسانی بود که از پسامد آرد در کیسه ها تهیه شده است و تعداد زیادی کیسه خالی آرد نیز در محل مورد نظر کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: هر کیسه آرد یارانه ای نوع یک اکنون برای مصرف کنندگان با قیمت ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می شود در حالیکه در بازار آزاد یک کیسه آرد به قیمت ۳۵۰ تا ۴۵۰ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: آردهای توقیفی جهت بررسی، آزمایش و تعیین تکلیف به سیلوی غدیر زنجان انتقال و پرونده ای با این موضوع در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شد که گزارش تکمیلی و برخورد با متخلفان پس از بررسی نهایی اعلام می شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها