|
کدخبر: 301621

جریمه بی حجابی در تاکسی های اینترنتی مشخص شد

تاکسی‌های اینترنتی در صورت بی‌حجابی مسافر ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

متن کامل لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصویب شده، تکالیف و جریمه‌های آنچه «بی‌حجابی و ترویج برهنگی» خوانده شده در فضای مجازی و پلتفرم‌های اینترنتی را مشخص کرده است.

از جمله در این لایحه آمده است که اگر مسافر تاکسی‌های اینترنتی «مرتکب بی‌عفتی، کشف‌ حجاب، بی‌حجابی یا بدپوششی» شود، راننده به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان محکوم خواهد شد.

متن لایحه حجاب و عفاف که در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصویب شده، قرار است برای بررسی و تصویب نهایی به صحن علنی مجلس ارجاع داده شود. در این لایحه ده‌ها بند به تکلیف دستگاه‌های اجرایی و پلتفرم‌ها در خصوص مقابله با بی‌حجابی و ترویج برهنگی اختصاص دارد. این تکالیف و مجازات عمل نکردن به آنها، از ساترا و وزارت ارتباطات تا رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را شامل می‌شود.

منبع: پیوست
  • K ارسالی در

    راننده اسنپ نمی تواند نحوه پوشیدن لباس م سافر را تایین کند زیرا مسافر اعتراض می ک ند وازماشین پیاده می شود وایندفعه باید ج وابگوی اسنپ باشداینجا هزینه راننده راچه کسی پرداخت می کندآیا قوه قضائیه به این ف کر کرده 90 درصد جرائم راننده بیجاست وفقط دست پلیس برای جریمه باز می شود وخدا ران یز نمی شناسد ودست به قلم می شود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها